"وعده ازدواج" شگرد کلاهبرداری دندانپزشک قلابی از دختران جوان



اخبار حوادث - "وعده ازدواج" شگرد کلاهبرداری دندانپزشک قلابی از دختران جوان

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد.

سرهنگ سید حسین اصلحی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یک زن مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی به هویت «همایون-پ» در کلینیک دنداپزشکی خود در بندرعباس، مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: شاکی در تشریح نحوه این کلاهبرداری بیان کرد: این کلاهبردار در ابتدا خود را به عنوان دندانپزشک معرفی کرده بود و با توجه به اطلاعات خوبی که در این زمینه داشت، با دادن وعده ازدواج مرا اغفال و طی دو مرحله مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال دریافت کرد و پس از چندی متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: با بررسی‌های علمی و فنی به عمل آمده مشخص گردید، متهم سابقه کلاهبرداری داشته است و به دلیل ارتکاب چندین فقره کلاهبرداری به این شیوه تحت تعقیب می‌باشد.

سرهنگ اصلحی ادامه داد: مأموران با تحقیقات پلیسی و بهره گیری از تجارب ارزنده خود مخفیگاه متهم را در شهرستان تبریز شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیرکردند.

این مقام مسئول انتظامی با اشاره به اینکه این متهم در ابتدا منکر کلاهبرداری و بزه انتسابی شده بود، خاطر نشان کرد: در بازجویی‌های تکمیلی، متهم ضمن مواجهه شدن با مدارک موجود و ادله پلیس تسلیم شد و به جرائم خود اعتراف نمود و با تکمیل پرونده کلاهبرداری و ارسال به مقام قضایی، با قرار صادره روانه زندان شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------