آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انتقام اینترنتی از نامزد سابق



اخبار حوادث - انتقام اینترنتی از نامزد سابق

مرد جوان که پس از ناکامی در ازدواج برای انتقامگیری از نامزد سابقش، تصاویر خصوصی او را در فضای مجازی منتشر کرده بود، دستگیر شد.

چند روز پیش دختر جوانی با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لالی اظهار کرد: چندی قبل از طریق دوستانم متوجه شدم تعدادی از تصاویر خصوصی ام در فضای مجازی و چند شبکه اجتماعی منتشر شده است. نمی دانم چه کسی و با چه انگیزه ای دست به این کار زده است. انتشار این تصاویر مشکلاتی را برای من و خانواده ام به وجود آورده است.

با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم اینترنتی را آغاز کرده و در بررسی های خود سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد مردی از یک رایانه خانگی دست به این کار زده است. با شناسایی هویت این مرد، او تحت تعقیب پلیس فتا قرار گرفت و سرانجام دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس فتا بازجویی شد و اظهارات متناقضی را بیان کرد و مدعی شد با شاکی آشنایی نداشته و نمی داند چه کسی دست به این کار زده است.

در ادامه شاکی به پلیس فتا فراخوانده شد و در مواجهه حضوری با متهم، او را شناخت و گفت: این مرد نامزد سابق من است.

متهم اینترنتی زمانی که راز خود را فاش شده دید، به ماموران گفت: من و شاکی چندی قبل با هم نامزد کردیم، اما به دلیل اختلافاتی که با هم داشتیم، تصمیم به جدایی گرفتیم. من به نامزدم علاقه داشتم و خیلی تلاش کردم تا او راضی به آشتی شود، اما قبول نکرد. سرانجام تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. با توجه به این که تعدادی از تصاویر خصوصی نامزد سابقم را همچنان در اختیار داشتم، آن را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر کردم و به انتقامگیری دست زدم. با یک اشتباه، زندگی خود و شاکی را به تباهی کشاندم و اکنون پشیمانم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لالی در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم ، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

علیرضا شعبان فر با هشدار به مردم بویژه جوانان از آنها خواست از در اختیار قرار دادن تصاویر خصوصی خود به افراد غریبه خودداری کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم. همچنین افرادی که دست به چنین جرایمی می زنند و تصاویر افراد را در فضای مجازی و اینترنت منتشر می کنند نیز بدانند کار آنها جرم بوده و مراجع قضایی قاطعانه با آنها که جان، مال و آبروی افراد را به خطر می اندازند، برخورد می کند و مجازات های سختی در انتظارشان است.

 

اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------