محاکمه مرد طلاساز به جرم کشتن زن جوان/ رها کردن جسد در یکی از خیابان‌های تهرانپارس



اخبار حوادث - محاکمه مرد طلاساز به جرم کشتن زن جوان/ رها کردن جسد در یکی از خیابان‌های تهرانپارس

جلسه محاکمه مرد جوانی که زن معتاد را با انگیزه نامعلوم به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

چندی پیش جسد زن جوانی در یکی از خیابان های تهرانپارس کشف شد. بلافاصله پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت و با حضور در صحنه به تحقیق در این رابطه پرداخت.
 
تحقیقات نشان داد که این زن خفه شده است. در ادامه تجسس ها هویت این زن به نام سمیه از سوی ماموران کشف شد و کارآگاهان جنایی در نهایت موفق به شناسایی قاتل شدند. 
 
مرد جوان پس از دستگیری با اعتراف به قتل این زن به ماموران گفت: من با این زن در خیابان آشنا شدم. آن روز وقتی زن و بچه ام در خانه پدرزنم بودند با او به خانه ام رفتم. پس از اینکه با هم مواد کشیدیم، ناگهان دیدم که او بالای سرم ایستاده و با بند مانتو اش می خواهد مرا خفه کند. اما من اجازه این کار را به او ندادم و با هم درگیر شدیم و در نهایت خودم با همان بند او را خفه کردم.
 
پس از اعترافات این مرد پرونده وی با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز این مرد در مقابل هیات قضایی این شعبه قرار گرفت. وی در خصوص این قتل به قضات گفت: من قصد کشتن او را نداشتم. اول او می خواست مرا به قتل برساند و فکر می کنم به دلیل اینکه من طلاساز هستم می خواست از من دزدی کند و با انگیزه سرقت قصد کشتنم را داشت که من به او این اجازه را ندادم.
 
در پایان این جلسه نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا حکم نهایی در خصوص این پرونده را صادر کنند.‎
 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------