شلیک به پیشانی هنگام آزمایش اسلحه



اخبار حوادث - شلیک به پیشانی هنگام آزمایش اسلحه/ قاتل پس از ۴ ساعت تلاش پلیس دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شوش استان خوزستان از دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نورعلی بارستی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شوش استان خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیر اندازی منجر به قتل در شهر شاوور شهرستان شوش، تیمی از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع سریعاً به محل اعزام شدند.

وی در ادامه بیان داشت: به محض ورود ماموران به محل حادثه و بررسی موضوع، مشخص شد، شخصی به هویت "ر – ک" ۲۸ ساله از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله قرار گرفته که در دم فوت نموده است.

سرهنگ بارستی افزود: پس از به دست آمدن سرنخ‌ها و کسب اطلاعات اولیه، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش و انجام کار پلیسی دقیق موفق شدند در کمتر از ۴ ساعت قاتل را به هویت "ع – ل" شناسایی و در روستا "بیت حمید" از توابع بخش مرکزی شوش دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شوش با اشاره به اعتراف قاتل به قتل، بر اثر سهل انگاری و آزمایش سلاح شکاری غیر مجاز گفت: قاتل پس از این اتفاق جهت فرار از دست ماموران متواری شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری که آلت قتل بوده کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

سرهنگ بارستی خاطرنشان کرد: برابر ماده ۶ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز، هر کس به طور غیر مجاز سلاح شکاری یا جنگی یا قطعات و مهمات آن‌ها را خریداری و نگهداری نماید، یا با آن‌ها معامله دیگری انجام دهد، بسته به نوع سلاح، قطعه یا مهمات، به حبس از ۹۱ روز تا ۵ سال و پرداخت جریمه۱۰ میلیون تا۸۰ میلیون ریال محکوم خواهد شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------