اسیدپاشی به رییس بیمارستان ضیائیان تهران



اخبار حوادث - تشکیل تیم ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملین حادثه
اسیدپاشی به رییس بیمارستان ضیائیان تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اسیدپاشی به سمت رییس بیمارستان ضیائیان تهران موجب مصدومیت نامبرده از ناحیه چشم شده که پلیس تهران بزرگ با تشکیل تیم ویژه ای درحال شناسایی و دستگیری عاملین این حادثه است.

سردار حسین ساجدی نیا شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود ساعت 21 امشب دکتر انوری رییس بیمارستان ضیائیان تهران در هنگام مراجعت به منزل توسط دو سرنشین یک موتورسیکلت مورد اسید پاشی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در اثر این حادثه دکتر انوری از ناحیه دو چشم آسیب دید که بلافاصله برای درمان به یکی از بیمارستان های شهر انتقال داده شد.

سردار ساجدی نیا از تشکیل یک تیم ویژه پلیسی برای پیگیری حادثه و شناسایی عاملین این اسیدپاشی خبر داد و گفت: این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس تهران قرار گرفته و تیم ویژه پلیس تهران بزرگ در حال تلاش برای دستگیری عاملین این حادثه است.

مدیر بیمارستان ضیاییان بعد از حادثه اسیدپاشی به بیمارستان چشم فارابی منتقل شد

عباس زارع نژاد، مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت و گو با فارس با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه صورت وی آسیب جدی ندیده، آسیب چشم راست وی نیز زیاد نیست اما آسیب دیدگی در چشم چپ بیشتر است که برای درمان به بیمارستان فارابی منتقل شده است.

 

اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------