پرستار خانگی به جرم آزار و شکنجه کودکان بازداشت شد



اخبار حوادث - پرستار خانگی به جرم آزار و شکنجه کودکان بازداشت شد

به گزارش پلیس لس‌آنجلس، این پرستار 34 ساله که «دانا کش» نام دارد هنگام خروج مادر کودکان آنها را کتک می‌زد و رفتار بی‌رحمانه‌ای با آنها داشت. پسر هشت ساله خانواده بارها رفتارهای پرستار روانی را به مادرش بازگو کرده بود اما دانا تمامی گفته‌های پسربچه را رد می‌کرد.

مادر کودکان وقتی به پرستار ظنین شد با قرار دادن دوربین مخفی از رفتار وحشیانه پرستار با دو فرزندش فیلم گرفته و فیلم را در اختیار مأموران پلیس قرار داد. مادر کودکان ادعا می‌کند سوابق این پرستار روانی را در وب‌سایتش بررسی کرده بود و هرگز گمان نمی‌کرد که او چنین رفتار وحشیانه‌ای با فرزندانش داشته باشد.

 

مأموران پلیس لس‌آنجلس می‌‌گویند پس از بازبینی فیلم بلافاصله دست به کار شدند و این پرستار را که اهل کالیفرنیاست بازداشت کردند. این پرستار در بازجویی علت رفتار وحشیانه‌اش را گریه‌ و بی‌قراری‌های دوقلوها عنوان کرده و گفته گریه‌های بچه‌ها باعث خشم او می‌شد.

دستگیری متجاوز انگلیسی
پلیس انگلستان مرد 46 ساله‌ای را به جرم آزار و اذیت دختر 15 ساله‌ای به مدت دو سال دستگیر کرد.
به گزارش پلیس «کورن وال»، متهم «ترنس تاکر» 46 ساله حملات بی‌رحمانه خود را ظرف دو سال به شکل پیاپی به دختر 15 ساله انجام داده و دختر بشدت از لحاظ روحی تحت تأثیر حملات وی قرار گرفته است. ترنس دوشنبه گذشته در دادگاه «ترورو» در کورن وال به جرم سوءاستفاده از کودک زیر سن قانونی به 15 سال زندان محکوم شد.


«رابرت لیفورد» وکیل متهم می‌گوید: موکلم به دلیل هوش بسیار کم قادر به خواندن و نوشتن نیست و با توجه به ناتوانی‌های روحی‌اش انسان بدی نیست.
دادستان ادعا کرده شواهد موجود از آزمایش‌های «دی‌ان‌ای» تمامی اتهامات تاکر را تأیید می‌کند و با توجه به رفتار وی 15 سال زندان حق اوست. قاضی «سیمون کار»‌ اضافه می‌کند حملات بسیار پیاپی و با نظم صورت گرفته و شخصی که دارای هوش پایین باشد نمی‌تواند برای رفتارهای تهاجمی خود برنامه‌ریزی خاصی انجام دهد.

قتل مرموز یک زوج انگلیسی
یک سال پس از مرگ اسرارآمیز یک مرد انگلیسی، این بار جسد همسرش در نزدیکی شهر «ویلمینگتون» در کنت کشف شد و مأموران پلیس را با یک معمای جنایی روبه‌رو کرد.
جسد غرق در خون «دونا ایست وود» زن 26 ساله بعدازظهر یکشنبه 27 مهرماه جاری در حاشیه شهر پیدا شد در حالی که یک سال پیش شوهرش «کوین مک کنیلی» به ضرب گلوله به قتل رسیده بود.


یکی از اهالی منطقه که برای پیاده‌روی به اطراف شهر رفته بود، ناگهان با توده سیاهی زیر انبوهی از برگ‌های درختان روبه‌رو شد و پس از کنار زدن برگ‌ها ناگهان جسد «ایست وود» ظاهر شد. پس از بررسی گروه ویژه قتل مأموران متوجه شدند که این زن مقتول همسر کوین است که دقیقاً یک سال پیش با شلیک گلوله افراد ناشناس به قتل رسیده بود.

 

مأموران پیش از این فکر می کردند این زن مرتکب قتل شوهرش شده است اما مرگ اسرارآمیز زن همه فرضیه‌های پلیس را نقش بر آب کرد. طبق تحقیق پلیس این زن در جریان درگیری با قاتل با ضربات چاقو کشته شده است. پیگیری‌های پلیس برای شناسایی قاتلان این زن و شوهر همچنان ادامه دارد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------