آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پایان سرقت های زنانه از فروشگاه‌های لباس



اخبار,اخبار حوادث,سرقت های زنانه

اخبار حوادث - پایان سرقت های زنانه از فروشگاه‌های لباس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری باند سه نفره زنان سارق که اقدام به سرقت انواع البسه از مغازه‌ها می‌کردند، توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی احمدی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از مغازه‌های لباس فروشی مبنی بر سرقت تعدادی از البسه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به بررسی دوربین‌های مدار بسته مغازه و شناسائی چهره زن سارق تصریح کرد: با فعال سازی منابع و مخبرین متهمه دستگیر و مورد بازجویی فنی و تخصصی قرار گرفت.

سرهنگ احمدی با اشاره به اعلام چندین مورد مشابه اعلام سرقت البسه از مغازه‌ها اظهار داشت: پس از دستگیری یکی از عاملین سرقت، متهمه به چندین فقره سرقت البسه با همدستی دو تن از دوستانش اعتراف و دو متهمه دیگر نیز طی دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به کشف انواع و اقسام لباس‌های زنانه و بچگانه نو و انواع کیف‌های زنانه در مخفیگاه متهمان دستگیر شده خاطر نشان کرد: هر سه متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح گردیدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------