جزییات درگیری مسلحانه پلیس با سارقان جنوب شهر/ تیراندازی با کلاش برای متوقف کردن نیسان



اخبار حوادث - جزییات درگیری مسلحانه پلیس با سارقان جنوب شهر/ تیراندازی با کلاش برای متوقف کردن نیسان

دو سارق مسلح که در حین فرار از دست ماموران اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کردند، توسط عوامل گشت کلانتری نهم پلیس پایتخت دستگیر شدند.

ساعت 2 و 15 دقیقه 4 آذرماه برابر اعلام مرکز پیام کلانتری مبنی بر وجود سارقین در حین سرقت از خودرو در موقعیت باقرشهر، خیابان نواب صفوی بلافاصله واحد گشت خودرویی کلانتری 175 باقر شهر به محل اعزام شد.

ماموران پس از حضور در محل متوجه سه نفر جوان شده که به محض مشاهده مامورین کلانتری با خودروی نیسان آبی رنگ  به صورت چراغ خاموش متواری شدند .

در ادامه ماموران اقدام به تعقیب خودرو کرده و بعد از روشن کردن چراغ گردان خودرویی پلیس و استفاده از آژیر از راننده درخواست شد که خودرو را متوقف کند، اما متاسفانه راننده با سرعت زیاد به مسیر خود ادامه داد و بدون هرگونه توجه به ایست پلیس با سرعت زیاد به مسیر خلاف جهت اتوبان جاده قدیم به طرف سیزده آبان می رفت.

در طول مسیر راننده خودرو  اقدام به تخریب خودرو گشت کرده که دور تا دور خودرو گشت دچار خسارت شدیدی شد و نهایتا ماموران جهت توقف خودرو مجبور به استفاده از اسلحه شدند که ابتدا یک تیر مشقی و سپس یک تیر جنگی به منطقه بی خطر هوایی شلیک کردند.

با ادامه فرار متهمان، ماموران به ناچار از اسلحه کلاش برای متوقف کردن خودروی نیسان استفاده کردند که در همین حین با صدای شلیک گلوله مواجه شده و مشخص شد ، سرنشینی که در سمت شاگرد خودروی نیسان نشسته بود اقدام به تیراندازی به سمت خودرو گشت کرده است.

با توجه به حساسیت موضوع ماموران با شلیک 7 تیر جنگی از اسلحه کلاش موفق شدند دو لاستیک عقب نیسان را مورد اصابت گلوله قرار دهند و خودرو پس از طی مسافتی با دو چرخ پنچر از حرکت ایستاد و متهمان به صورت پیاده اقدام به فرار کردند.

دو متهم متواری سریعا توسط عوامل گشت دستگیر شدند و ماموران در بازدید از خودرو که بعدا مشخص شد سرقتی است، یک عدد قیچی آهن بر ، دو عدد قبضه چاقو کمری ، سه عدد شاه کلید خودرو و یک عدد پنل ضبط کشف و ضیط کردند.

پس از انتقال دو متهم به پایگاه پلیس، فردی به هویت "محمد" به کلانتری مراجعه و بعد از شناسایی متهمان گفت: حدودا ساعت یک و 30 دقیقه متهمان اقدام به سرقت از داخل مغازه بنده کرده و با تهدید اسلحه از محل متواری شدند.

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان از اعضای باند سارقان حرفه‌ای مغازه در جنوب پایتخت هستند که هر دو متهم پس از تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر جرایم و پیدایش سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------