آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

نجات گروگان سيرجاني از چنگ آدم ربايان



اخبار حوادث - نجات گروگان سيرجاني از چنگ آدم ربايان

در عمليات نيروي انتظامي که روز گذشته در سيرجان انجام شد ماموران پليس ويژه موفق شدند يک گروگانگير را به هلاکت رسانده و ضمن دستگيري 3 همدستش گروگان را آزاد کنند.

در عمليات نيروي انتظامي که روز گذشته در سيرجان انجام شد ماموران پليس ويژه موفق شدند يک گروگانگير را به هلاکت رسانده و ضمن دستگيري 3 همدستش گروگان را آزاد کنند.

 فرمانده انتظامي کرمان در نشستي خبري گفت: در پي اعلام يک مورد آدم ربايي مسلحانه به قصد اخاذي در يکي از تالارهاي سيرجان دردوم مهر جاري، بلافاصله اقدامات پليسي آغاز شد.

سردار چناريان افزود: در تحقيقات مشخص شد ۴ آدم ربا در تماس اوليه درخواست ۸۰۰ ميليون تومان وجه نقد از خانواده فرد ربوده شده دارند.

وي عنوان کرد: آدم ربايان در تماس بعدي درخواست يک ميليارد تومان به صورت سکه و دلار کردند بدون اين که پليس در جريان قرار گيرد.

وي افزود: پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي در کمتر از 72 ساعت پس از وقوع اين آدم ربايي ، محل اختفاي آدم ربايان را شناسايي کرد و در همين حال گروگان گيران در تماسي ضرب الاجل تعيين وتهديد کردند اگر خواسته شان عملي نشود گروگان خود را خواهند کشت.

وي افزود: با اعزام تيم ويژه استان کرمان به سيرجان عمليات رهايي گروگان طرح ريزي شد و پس از 4 ساعت ۲تن از گروگان گيران دستگير شدند و يک نفر زخمي شد. وي که در حال تسليم شدن بود توسط گروگان گير مورد اصابت گلوله قرار گرفت و عامل اصلي مسلح آن نيز به هلاکت رسيد. وي ياد آورشد در اين عمليات ۲ قبضه سلاح و 13 دستگاه تلفن همراه کشف شد و گروگان صحيح و سالم به آغوش خانواده اش برگشت.

 

اخبار حوادث - خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------