تجاوز جنسی پدر انگليسی به نوزاد خود!



 

 

 

تجاوز جنسی پدر انگليسی به نوزاد خود!

 

مشرق: تجاوز جنسی به کودکی 30 روزه در انگلیس که گفته مي شود توسط پدر و با همکاري مادر اين نوزاد انجام شده، در روزهای اخیر به خبر مهم رسانه های این کشور تبدیل شده است.

این تجاوز به حدی وحشتناک بود که حتی مردم انگلیس نیز با شنیدن خبر آن شوکه شده و هیاهوی تبلیغاتی گسترده ای علیه این اقدام شنیع به راه افتاده و این حادثه، شنیع ترین فاجعه اخلاقی موجود در انگلیس توصیف شده است.

این کودک البته در اثر این تجاوز جنسی تلفات فراوان جسمی برداشته و بخشی از بافت های داخلي بدن وی نیز دچار آسیب دیدگی و پارگی شده است. وی همچنین از جراحت های داخلی در بدن خود نیز رنج می برد و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.

فعالان اینترنتی با شنیدن این خبر بلافاصله با خانواده این کودک ابراز همدردی کردند و تجمعی نیز در مقابل منزل وی در منطقه "گرافسیند" برپا شد. پلیس انگلیس نیز یک زن و یک مرد را در رابطه با این تجاوز بازداشت کرد، اما آنها را به قید ضمانت آزاد کرده و منتظر است تا تحقیقات بعدی در زمینه کشف واقعیت این تجاوز نتیجه بدهد!

فعالان سیاسی، از آزاد شدن دو متهم این پرونده ناراضی هستند و معتقدند که آنها باید در زندان باقی بمانند. مقامات انگلیسی البته نام والدین این کودک را مخفی نگه داشته اند اما روزنامه دیلی میل در این رابطه به نقل از پزشکان معالج این کودک نوشته است که حال عمومی وی نشانه ای از بهبود یافتن ندارد.

پزشکان گفته اند که شدت جراحات وارده به حدی است که برای مداوای بهتر او را به بیمارستانی در لندن پایتخت انگلیس منتقل خواهند کرد.... / mashreghnews.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------