آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دستگیری جاعلان سایت دروغین ثبت نام از مدافعان حرم در مشهد



دستگاه قضایی با این افراد و کسانی که دست به چنین اقداماتی بزنند با قدرت و قاطعیت برخورد می کند و متهمان این پرونده نیز در بازداشت به سر برده و پرونده در دست بررسی های بیشتر است.

معاون دادستان مشهد گفت: جاعلان سایت دروغین ثبت نام از افراد برای دفاع از حرم های مطهر در سوریه و عراق در مشهد شناسایی و دستگیرشدند.

به گزارش ایرنا، قاضی حسن حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رابطه چهار نفر از جمله فردی با نام مستعار 'ابو حر' دستگیر شد.

وی اظهار کرد: نیروهای سپاه پاسداران بهنگام رصد سایت ها و شبکه های مجازی به اطلاعاتی دست یافتند مبنی بر فعالیت سایتی جعلی که با غصب عنوان سپاه اقدام به ثبت نام برای دفاع از حرم های مطهر و اعزام به سوریه و عراق می کند.

وی افزود : با دستور ویژه قضایی رصداطلاعاتی در این زمینه انجام شد و مشخص گردید جاعلان این سایت با گرفتن مشخصات کامل افراد و سوءاستفاده از این اطلاعات اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می کنند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از آنان دستگیر شدند، گفت : از این متهمان پرونده اسناد و احکام جعلی سپاه به دست آمده است.

وی تصریح کرد: طی استعلام های صورت گرفته از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد که این افراد هیچ سابقه ای بعنوان مدافع حرم نداشته و به هیچ وجه بعنوان مستشار نظامی به خارج از کشور اعزام نشده اند و تمامی اسناد آنان در این رابطه جعلی است.

قاضی حیدری گفت : تحقیقات انجام شده نشان داد این افراد برای جذب و جلب اعتماد جوانان از شیوه هایی چون پوشیدن لباس های مشابه مدافعان حرم و خاطره گویی های دروغین از صحنه های جنگ در این کشورها استفاده می کردند.

وی ادامه داد : برخی از این جاعلان در قالب این اظهارات جعلی سعی می نمودند از عواطف و احساسات جوانان سوء استفاده کنند.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد : دستگاه قضایی با این افراد و کسانی که دست به چنین اقداماتی بزنند با قدرت و قاطعیت برخورد می کند و متهمان این پرونده نیز در بازداشت به سر برده و پرونده در دست بررسی های بیشتر است.

وی ادامه داد : کسانی که از این جاعلان شکایت دارند می توانند به مجتمع قضایی انقلاب اسلامی واقع در خیابان کوهسنگی مشهد مراجعه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------