آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در شیراز



این حریق از مغازه‌های پیتزا فروشی و کافی شاپ مجاور آن در طبقه هم کف آغاز شده و منجر به ایجاد و گسترش دود غلیظ در محدوده شده بود.

وقوع حریق گسترده در یک مجتمع تجاری واقع در بلوار دکتر حسابی شیراز، ماموران آتش‌نشانی را به این محل کشاند.

به گزارش ایسنا، حریق اوایل صبح دوشنبه یکم شهریور در یک مجتمع تجاری واقع در بلوار دکتر حسابی در شمالغرب شیراز، طبقات هم‌کف این مجتمع را درگیر کرد و با توجه به گستردگی آن، ماموران آتش‌نشانی از پنج ایستگاه چهار، پنج، هشت، 14 و 15 را به محل کشاند.

فرمانده ارشد حوزه سه آتش‌نشانی شیراز در این خصوص گفت: ساعت هشت و 45 دقیقه صبح امروز وقوع حریق به مرکز 125 گزارش شد که بلافاصله مامورانی از چند ایستگاه به محل اعزام شدند.

نامجو وصالی گفت: این حریق از مغازه‌های پیتزا فروشی و کافی شاپ مجاور آن در طبقه هم کف آغاز شده و منجر به ایجاد و گسترش دود غلیظ در محدوده شده بود.

او گفت: با توجه به گستردگی حریق و تجمع دود غلیظ در صحنه حادثه، پس از بازکردن درب مغازه، به سرعت بازدید و بررسی دیگر طبقات مجتمع با هدف کسب اطمینان از نبود مشکل، انجام شد و با استفاده از سیستم‌های آبدهی، اطفاء حریق و همچنین عملیات تخلیه دود، آغاز شد.

وصالی با اشاره به اینکه در طبقات دیگر این ساختمان، واحدهای اداری و باشگاه ورزشی وجود دارد، گفت: خوشبختانه با عملکرد به موقع آتش‌نشانان مانع از سرایت آتش به دیگر طبقات شدیم ولی این آتش سوزی خسارت مالی سنگینی به بار آورد.

 حریق این مجتمع تجاری حوالی ساعت 12 ظهر کاملا مهار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------