حریق گسترده انبار شیمیایی در جنوب‌تهران



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده یک انبار شیمیایی در خیابان انبار نفت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در ساعت 12 ظهر امروز وقوع حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک انبار مواد شیمیایی به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان، پنج ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهر ری، خیابان انبار نفت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که سوله‌ای مسقف به مساحت 500 متر مربع دچار حریق شده است.

ملکی با بیان اینکه داخل این سوله انبارهای کوچک 100 و 90 متری قرار داشت، گفت: این سوله کاملاً شعله‌ور شده و دود زیادی از آن برخاسته بود که آتش نشانان از چند جهت وارد عمل شده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند، گفت: در پی این حادثه یک نفر از کارگران انبار از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شد و سه نفر از آتش‌نشانان نیز با مشکلات تنفسی مواجه شدند که همگی آنان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه خسارت زیادی بر جای گذاشته بود، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------