تیراندازی در کانون اصلاح تربیت یاسوج 4 کشته و دو مصدوم برجای گذاشت



معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب گذشته یکی از سربازان کانون اصلاح تربیت یاسوج در اقدامی جنون آمیز با اسلحه گرم در آسایشگاه سه سرباز هم خدمتی خود را به گلوله بست.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد فتاح محمدی در این رابطه افزود: این سرباز به نام آ.پ متولد شهرستان گچساران است که برای گذراندن دوره سربازی خود در کانون اصلاح تربیت یاسوج خدمت می کرد.

وی بیان کرد: بر اثر این تیر اندازی سه سرباز به نام های حامد آهون، حسین یزدان‌پناه و افشین کمالی ساکن شهرستان بویراحمد کشته و دو سرباز دیگر نیز مصدوم شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سرباز مهاجم در پایان هم با شلیک گلوله به سر خود به زندگی اش پایان داد.

محمدی با بیان اینکه هنوز علت و انگیزه این حادثه مشخص نیست، تصریح کرد: دستگاه های مرتبط در حال بررسی جزئیات برای مشخص شدن علت این حادثه هستند و اقدامات لازم در این باره تا مشخص شدن نتیجه ادامه خواهد داشت.

همچنین سرهنگ مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: کانون اصلاح و تربیت زیر نظر سازمان زندان های قوه قضاییه است و ربطی به نیروی انتظامی ندارند.

علی عباس فلاحتی مطلق، مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تایید این خبر در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: این سربازان مربوط به حوزه سازمان زندانهاست.

وی با بیان اینکه نمی توانم در این خصوص صحبت کنم، اضافه کرد: این حادثه هنوز مشخص نیست و مبهم است البته در حال بررسی و تحقیقات است.

به گزارش ایسنا، جمعه شب 26 شهریور ماه یکی از سربازان کانون اصلاح و تربیت یاسوج مستقر در منطقه مادوان در 10 کیلومتری این شهر با اسلحه خود سه تن دیگر از سربازان کانون را به رگبار بست و در آخر با شلیک گلوله به زندگی خود نیز پایان داد. هنوز از انگیزه ضارب اطلاعی در دست نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------