عامل جنایت خونین علی آباد دردام قانون



پسر 19 ساله ای که مرد جوانی را در روستای علی آباد شهرستان جیرفت هدف گلوله مرگبار قرارداده بود،در کمتر از 5 ساعت به دام افتاد.

میزان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از وقوع یک تیراندازی منجر به قتل در روستای علی آباد خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از 5ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: حسب گزارش مامورین پلیس آگاهی جیرفت از طریق مرکز فوریت های پلیسی موضوع تیراندازی منجر به قتل اعلام و بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهم صادر شد.

 

دادستان جیرفت افزود: این حادثه شامگاه گذشته رخ داد وبلافاصله اکیپی از مامورین پلیس آگاهی این شهرستان در محل حادثه حاضر شده وتحقیقات جهت دستگیری قاتل آغاز می شود.

 

این مقام قضائی عنوان کرد: مقتول  جوانی 28ساله بود که متاسفانه از ناحیه سر با گلوله جنگی مورد اصابت تیر قرار گرفت و در دم فوت نمود.

 

وی اضافه کرد: طی یکسری اقدام اطلاعاتی مشخص شد قاتل(پ.ب)جوانی 19ساله است وبه یکی از شهرستان های همجوار فرار کرده است که بلافاصله با دستور قضائی متهم در کمتر از 5ساعت در محل مخفیگاهش دستگیر می شود .

 

رستمی با بیان اینکه انتقام جویی شخصی علت وانگیزه اصلی این قتل بوده است،خاطرنشان ساخت:پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی ومتهم نیز در بازداشت بسر می برد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------