آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جزئیات قتل عام ۸ عضو یک خانواده در ایرانشهر / عوامل جنایت تحت تعقیب



فرمانده انتظامی ایرانشهر در گفتگو با مهر از قتل ۸ نفر از اعضای یک خانواده در روستای آبادان بخش دامن این شهرستان و همینطور شناسایی عوامل این حادثه خبر داد.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت:۸ نفر از اعضای یک خانواده در روستای آبادان بخش دامن شهرستان ایرانشهر صبح امروز به قتل رسیدند.

 

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: صبح امروز زمانی که مامور بهداشت برای دادن قطره فلج اطفال به درب منازل روستاییان مراجعه می‌کند متوجه این موضوع می شود و بلافاصله با نیروی انتظامی تماس گرفته می شود.

 

وی افزود: بلافاصله پس از این تماس کارآگاهان پلیس به محل مراجعه می کنند و متوجه می شوند ۸ نفر از اعضای یک خانواده در منزل شخصی فردی به نام (ا - چ) به قتل رسیده اند.

 

وی گفت: در این حادثه شخص صاحبخانه به همراه همسر و ۲ فرزندش و همچنین خواهر صاحبخانه و ۳ فرزندش به قتل رسیده‌اند.

 

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی عوامل اصلی شناسایی شده اند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد:ماموران پس از بررسی محل وقوع جرم متوجه شدند که این اتفاق در ساعات اولیه صبح به وقوع پیوسته و همچنین یک اسلحه کلت کمری نیز در محل کشف شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------