آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

رهاسازی لک لک جان مرد روستایی را گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 یک مرد روستائی فداکار در مهاباد هنگام تلاش برای رها ساختن یک قطعه لک لک، دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد روز یکشنبه به ایرنا گفت: این حادثه شامگاه روز شنبه و در روستای گابازله از توابع این شهرستان روی داد.

کامران حسینی افزود: این حادثه زمانی روی داد که این مرد 41 ساله در روستای گابازله مهاباد قصد داشت یک گونی را که به پای یک لک لک گیر کرده بود، از پای وی خارج سازد.

وی اضافه کرد: این لک لک ساعاتی بود که برای رها کردن خود از این گونی در تکاپو بود و به طور مرتب از پشت بام خانه های روستائی به روی تیرهای چراغ برق پرواز می کرد.

حسینی گفت: هنگامی که این لک لک به بالای یک تیر چراغ برق در نزدیکی منزل این فرد روستائی فرود آمده بود، این مرد روستایی با بالا رفتن از تیر چراغ برق قصد جدا کردن گونی و رهاسازی این پرنده را داشت که دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: این مرد روستائی که دارای سه فرزند است، بلافاصله با کمک روستائیان به بیمارستان انتقال پیدا کرد ولی با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

حسینی با ستایش از اقدام این فرد روستائی گفت: اهالی این روستا و سایر روستاهای این منطقه که در مجاورت تالاب بین المللی کانی برازان قرار دارند، همواره در فعالیت های زیست محیطی به ویژه در ارتباط با پرندگان مشارکت بسیار خوبی با اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان دارند.

روستای گابازله در 30 کیلومتری شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

 

اخبار حوادث - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------