آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ریزش آوار استخر كشاورزی در تهران جان یك كارگر را گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب دیوارهای یك استخر كشاورزی در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه یك كارگر افغانستانی در زیر آوار جان باخت و دیگر كارگر افغان نیز بدلیل شدت مصدومیت روانه بیمارستان شد.

سید جلال ملكی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 15:02 عصر امروز حادثه تخریب دیوار یك باب استخر كشاورزی در جاده خاوران روستای زمان آباد به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در یك قطعه زمین كشاورزی یك باب استخر برای آبیاری زمین های كشاورزی وجود داشت كه دو تن از كارگران مشغول كاركردن بر روی دیواره های این استخر بودند.

ملكی با بیان اینكه بدلیل سست بودن خاك این استخر و بی احتیاطی كارگران بخشی از دیوارهای این استخر تخریب می شود و كارگران زیر این دیواره های بتنی محبوس شدند خاطرنشان كرد: در همان دقایق اولیه آتش نشانان اولین كارگر 40 ساله افغانی كه خوشبختانه زنده بود را از زیر آوار خارج و بدلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانس داده شد.

وی افزود: دومین كارگر این حادثه در میان حجم زیادی از دیواره های بتنی گرفتار شده بود كه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات فنی بخشی از این دیوارهای بتنی را تخریب و موفق شدند جسم بی جان این كارگر 45 ساله افغانی را خارج كنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان در ساعت 15:58 به این عملیات پایان دادند.

 

اخبار حوادث - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------