اذیت و آزار زن جوان جلوی چشمان شوهرش در پارک نهج البلاغه تهران



4 جوان در پارک نهج البلاغه تهران به زنی در برابر دیدگان شوهرش ایجاد مزاحمت کردند و وی را هدف اذیت و آزاد قرار دادند.

به گزارش رکنا، 27 اردیبهشت سال جاری درگیری چند جوان با یک زن شوهر دار به پلیس ۱۱۰ گزارش شد. وقتی ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به محل رسیدند موفق شدند یکی از پسرها را دستگیر کنند.
 
خیلی زود پرونده پیش روی دادیار دادسرای ناحیه 2 تهران قرار گرفت و زن جوان به وی گفت: ساعت ۸ عصر تصمیم گرفتیم با همسرم برای پیاده روی به بوستان نهج البلاغه برویم وقتی در حال پیاده روی بودیم ۴ جوان با چاقو و گاز اشک آور به من حمله کردند و همسرم با آنها درگیر شد در زمان درگیری دو نفر از آنها من را مورد آزارو اذیت قرار دادند پارک تقریبا خلوت بود و مردم فقط تماشا می کردند و هیچ کس حاضر به کمک نشد تا اینکه بعد از چند دقیقه 4 مزاحم با دیدن ماموران پابه فرار گذاشتند و همسرم توانست یکی از آنها را بگیرد و تحویل ماموران دهد.


دادیارپرونده پس از شنیدن ادعاهای این زن خواست تا مواجهه حضوری با جوان مزاحم و وی  صورت بگیرد.
 
وقتی پسر جوان رو به روی زن شوهر دار قرار گرفت همه چیز را انکار کرد اما آثار ضرب و جرح در صورت و بدنش نشانگر درگیر شدن با همسر زن جوان بود.


پسر جوان به نام بهمن ادعا کرد به همراه بچه محل هایش برای کار در تره بار از شهرستان به تهران آمده اند و بی گناه است.
 
گفتگو بامتهم :


چند سال داری؟
21 ساله هستم


کجا زندگی می کنی ؟
در ... زندگی می کنم و برای کار به تهران آمده ام


از روز درگیری بگو؟
به همراه ۳ دوستم برای تفریح به بوستان نهج البلاغه رفته بودیم که ناگهان زن جوانی را که پوشش مناسبی نداشت دیدیم و خواستیم سر به سرش بگذاریم که من همراهی شان نکردم آنها وقتی رفتند من دور ایستاده بودم فقط نگاه می کردم که متوجه شدم درگیری به وجود آمده و  من فقط خواستم که جدا کنم که دستگیر شدم و دوستانم فرار کردند .


سابقه کیفری داری؟
نه تا حالا حتی کلانتری هم نرفته ام .


محل زندگی دوستانت کجاست؟

از هیچ کدام خبری ندارم فقط می دانم همه در شهرستان زندگی می کنند. همه ما در خیابا ن می خوابیدیم باور کنید یکی از همان دوستانم به جرم دیگری دستگیر شده است و من بی گناه هستم.


پس از شنیدن اعترافات پسر جوان ،دادیار پرونده را به دادگاه فرستاد و وی  به جرم مزاحمت به نوامیس به ۲ ماه زندان و ۷۴ ضرب شلاق محکوم شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------