آدم ربایی کودک ۳.۵ ساله در غرب تهران / متهم: در خانه تصمیم گرفتم کودکی را بکشم!



فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یک آدم ربا که در اجرای نقشه اش ناکام مانده بود، خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

به گزارش مهر، سردار محسن خانچرلی گفت: ۲۰ خرداد ماه سال جاری، گزارشی در خصوص فقدان کودک سه و نیم ساله در یكی از بازارهای شهرستان قدس به پلیس گزارش شد که با توجه به اهمیت موضوع دستورات ویژه برای پیگیری سریع پرونده صادر شد و تیمی مجرب از پلیس شهرستان بررسی موضوع را به صورت ویژه آغاز كردند.
 
وی افزود: ماموران با اعزام به محل که در بازار شلوغ و در ساعت پرتردد روز تعطیل بود به صورت تخصصی کلیه اماکن و محله های تردد را مورد بررسی قرار دادند و دوربین های مداربسته موجود در بازار، بازبینی شد.
 
این مقام ارشد انتظامی گفت: با بررسی دوربین های مداربسته، فرد ناشناسی حدود ۲۵ ساله به صورت آشفته در بازار پرسه می زند و سپس در نقطه خلوت بازار پس از اغفال کودک اقدام به ربایش طفل خردسال می کند.
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ماموران با بررسی فیلم های مسیر تردد فرد رباینده و فرد ربوده شده، آخرین مسیر تردد آدم ربا و کودک را شناسایی کردند.
 
وی گفت: با تحقیقات گسترده شبانه روزی و اقدامات تخصصی، مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از اطمینان از حضور آدم ربا با هماهنگی لازم در یک اقدام ضربتی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
سردار خانچرلی با اشاره به این که مجرم دارای دو فقره سابقه کیفری آدم ربایی «کودک خردسال» در ارومیه و همچنین دارای اختلال روانی است، بیان داشت: متهم در بازجویی های پلیسی اذعان داشت روز گذشته در حالی که تنها در منزل بودم، تصمیم به قتل کودکی گرفتم و مبلغ ۴۰هزار تومان از خانواده ام سرقت کردم و در ساعت ۱۹ به بازار که محل شلوغی بود آمدم و دیدم که طفل خردسالی در حال بازی است با وی ارتباط برقرار کردم و کودک را به ایستگاه مترو کلاهدوز تهران بردم که به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت ناگهان کودک گم شد.
 
این مقام ارشد انتظامی افزود: با تلاش ماموران شهرستان قدس و با راهنمایی متهم دستگیر شده، کلیه محل های تردد که دارای دوربین مداربسته بود، بازبینی و معلوم شد که کودک در ساعت ۲۱ از مترو کلاهدوز در حال خارج شدن است که با تحقیقات همه جانبه و حضور میدانی ماموران کودک ربوده شده، پیدا شد و صحیح و سالم به آغوش خانواده اش برگشت.
 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد از شهروندان خواست: به فرزندان مهارت نه گفتن در برابر پیشنهادهای نامتعارف افراد ناشناس را بیاموزند و از همراهی با افراد غریبه خودداری کنند .
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------