برخورد پراید با درخت وکامیون با عابر در اصفهان هشت مصدوم برجا گذاشت



براثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با درخت در اصفهان و نیز برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده در ورزنه، هشت نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایرنا ، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: ساعت 3 و 55 دقیقه بامداد امروز به دلیل برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک اصله درخت در خیابان شریف شرقی، یک مرد، دو زن و چهار کودک مصدوم شدند.

دکتر غفور راستین با بیان اینکه سه واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند افزود: تکنسین های اورژانس پس از ارائه خدمات درمانی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

وی همچنین درباره حادثه دیگری که صبح امروز سیزدهمین ماموریت پایگاه اورژانس هوایی اصفهان را در سال جاری به دنبال داشت گفت: ساعت هفت و 37 دقیقه صبح امروز به دنبال تصادف عابرپیاده با کامیون در ورزنه، اورژانس 115 بر بالین بیمار حاضر شد.

وی ادامه داد: این عابر پیاده به دلیل گیر افتادن بین تانکر و تریلی از ناحیه لگن و شکم به شدت آسیب دیده بود که به همین دلیل درخواست اورژانس هوایی شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان بیان کرد: بالگرد اورژانس هوایی این مصدوم را به بیمارستان الزهرا (س) شهر اصفهان منتقل کرد.

ورزنه شهری است از توابع بخش بن‌رود شهرستان اصفهان و در نزدیکی تالاب بین‌المللی گاوخونی که در فاصله 110 کیلومتری اصفهان قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------