36 شرور قداره به دست توسط پلیس اصفهان دستگیر شدند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 در اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی ماموران پلیس مرکز استان طی یک عملیات منسجم و هماهنگ تعداد 36 نفر از افراد شرور که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و سلب آسایش شهروندان می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ حسن ياردوستي فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين مطلب  گفت: در راستاي اجراي طرح بزرگ امنيت محله محور پس از انجام كارهاي ويژه پليسي و شناسايي مخفيگاه هاي اراذل و اوباش ، سحرگاه روز گذشته دوشنبه 14 تيرماه طي عملياتي هماهنگ ، منسجم و مشترك بين ماموران كلانتري ها و نيروهاي كمكي يگان امداد اين فرماندهي تعداد 36 نفر از اين افراد شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در بازرسي از مخفيگاه افراد دستگير شده بيش از 100 قبضه سلاح سرد شامل قمه ، قداره، شمشير، زنجير و چاقوهاي نامتعارف و مقاديري مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف اين مواد كشف شد.

وي از ديگر اقدامات صورت گرفته در اين طرح به دستگيري 53 متهم تحت تعقيب ، كشف 21 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسيكلت سرقتي و توقيف 45 دستگاه وسيله نقليه متخلف اشاره كرد و اظهار داشت : پليس بي نظمي، نا امني و مزاحمت براي مردم را هرگز بر نمي تابد و قطعاً با كساني كه مخل نظم و امنيت جامعه باشند به شدت برخورد خواهد شد و مطمئن باشند دستگاه قضايي نيز با صدور احكام شديدتر پاسخ مناسبي به گردنكشي اين عده خواهد داد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با تشكر از همكاري و مشاركت مردم در اجراي موفق طرح مذكور اظهار داشت: در اجراي دقيق و بي نقص طرح ها و ماموريت هاي پليس مردم مهمترين نقش بسيار مهمي دارند و تلفن 24 ساعته مركز فرماندهي و كنترل 110 آماده دريافت گزارش ها و اخبار مردمي از مشكلات امنيتي و انتظامي در سطح محلات است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------