آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

انفجار در خط لوله گاز مارون 4 و کشته شدن یک نفر



ماینده اهواز از وقوع انفجار در خط لوله گاز در میدان نفتی مارون 4 و به دنبال آن کشته شدن یک نفر خبر داد.

علی ساری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته در روز عید فطر در محدوده خروجی سایت مارون ۴ روی خط ان جی ال انفجاری رخ داد که بر اثر آن یک نفر به نام کشکولی فوت کرد و یک نفر بنام عبدالله حسینی دچار سوختگی ۲۵ درصد شد.

وی در توضیح این حادثه گفت:‌ عده ای مشغول جوشکاری بر روی خط لوله گاز بودند که این اتفاق افتاد؛ احتمالا این حادثه به دلیل رعایت نکردن شرایط ایمنی رخ داده است و خطای انسانی و فنی باعث بروز این حادثه آتش سوزی شده است.

به گفته ساری، مارون ۴ میدان نفتی است که در محدوده اهواز – رامشیر قرار دارد و هفته پیش به دلیل خطای فنی دچار انفجاری شده که داخل سایت رخ نداده است.

نماینده اهواز با اشاره به حادثه آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی ماهشهر گفت:  در آن زمان در نامه ای از وزیر نفت خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای اطلاع رسانی و شفافیت ابعاد حادثه به مردم شدم تا تمامی موارد بدون ابهام به مردم توضیح داده شود، لازم است این کمیته تشکیل شده و حادثه مارون ۴ را نیز ریشه یابی کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------