مرگ مشكوك زن تنها در رختخواب سوخته



تحقيقات پليسي درباره مرگ زن سالخورده‌اي كه پس از آتش گرفتن رختخوابش به كام مرگ رفت، آغاز شد.

به گزارش جوان، ساعت 13 روز شنبه دوم مردادماه، قاضي مدير روستا با تماس تلفني مأموران كلانتري 112 ابوسعيد از مرگ مشكوك زن سالخورده‌اي در خانه‌اش با خبر و همراه كارآگاهان تشخيص هويت راهي محل شد.

بازپرس وقتي به محل حادثه كه واحد پنجم ساختماني مسكوني در خيابان مدرس، حوالي خيابان وليعصر بود، رسيد با جسد زن 85 ساله‌اي داخل رختخواب سوخته‌اش مواجه شد.

يكي از همسايه‌ها گفت: دقايقي قبل پسرم به من خبر داد، خانه همسايه آتش گرفته است. من هم خودم را به داخل راه‌پله‌ها رساندم و بعد از اينكه از ماجرا مطمئن شدم، آتش‌نشاني را با خبر كردم.

مأمور آتش‌نشاني هم گفت: وقتي وارد ساختمان شديم، دود زيادي همه جا را گرفته بود. بلافاصله در خانه را شكستيم كه ديديم لباس زن فوت شده همراه رختخوابش آتش گرفته است. به سرعت آتش را خاموش كرديم و زن 85ساله را كه مقداري از گلويش سوخته بود، تحويل عوامل اورژانس داديم كه اعلام كردند او فوت كرده است.

وي گفت: ما در بررسي‌هاي اوليه نتوانستيم كانون آتش‌سوزي را مشخص كنيم، اما با توجه به اينكه اجاق گاز در آشپزخانه روشن بود، اين احتمال وجود دارد كه زن سالخورده هنگام آشپزي لباسش آتش گرفته و متوجه آن نشده و به رختخواب رفته كه در جريان آتش‌سوزي رختخواب جانش را از دست داده است.

دختر زن فوت شده هم گفت: چند سالي است كه مادرم در اين خانه تنها زندگي مي‌كند. ما هر چند وقت يك بار به او سر مي‌زنيم تا اينكه امروز از طريق همسايه‌ها متوجه اين حادثه شديم .

 وي در پايان گفت: ما با كسي دشمني نداريم و به هيچ‌كس هم مشكوك نيستيم.

همزمان با ادامه تحقيقات درباره مرگ مشكوك زن سالخورده، جسد به دستور قاضي مدير روستا براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

همچنين بازپرس به كارشناسان آتش‌نشاني دستور داد پس از بررسي فني، علت اصلي اين آتش‌سوزي را اعلام كنند تا زواياي پنهان حادثه بر ملا شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------