دستگیری دزد کیف زنان در شرق تهران



ماموران کلانتری 147 گلبرگ دو سارق کیف‌های زنانه را در این منطقه دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا چندی پیش تعدادی از شهروندان که عمده آنان را بانوان شامل می‌شدند با مراجعه به کلانتری 147 گلبرگ از سرقت کیف‌هایشان توسط دو کیف قاپ خبر داده و شکایت خود را ثبت کردند. در پی این شکایات تیمی در کلانتری، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارقان پس از سرقت به وسیله یک دستگاه خودروی سواری قرمز رنگ از محل متواری می‌شوند.

در ادامه ماموران با اخذ مجوز مقام قضایی و انجام بررسی‌های بیشتر مشخصات خودروی مذکور را از سوی مالباختگان به دست آورده و مسیرهایی که امکان داشت این خودروها تردد کنند تحت کنترل قرار گرفت از سوی دیگر با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی مالک خودرو شناسایی شد و دوربین‌های کنترل ترافیک پلیس راهور نیز به کمک ماموران کلانتری آمد. تا سرانجام یکی از دوربین های مرکز کنترل ترافیک شهری این خودرو را در محدوده گلبرگ مشاهده کرده و به این ترتیب مأموران کلانتری در جریان حضور این سارقان در این محدوده قرار گرفتند.

با کسب این اطلاعات و احتمال اینکه این افراد دوباره برای سرقت وارد محدوده شده‌اند، بلافاصله تیمی از مأموران برای دستگیری سارقان وارد عمل شده و راننده و سرنشین خودروی قرمز رنگ را در یک عملیات غافلگیرانه در همان محل دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

با انتقال متهمان به مقر پلیس، آنان تحت بازجویی قرار گرفته و علیرغم اینکه ابتدا سعی داشتند خود را بی‌گناه جلوه دهند اما پس از رویارویی با ادله و شواهد موجود به سرقت و کیف‌قاپی از شهروندان و به خصوص زنان در منطقه گلبرگ اعتراف کرده و گفتند که طعمه‌های خود را عمدتا از میان زنان تنهایی که برای خرید به این منطقه آمده بودند، انتخاب کرده‌اند.

پلیس پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد که در بازرسی از خودروی متهمان 12 کیف زنانه سرقتی که هنوز محتویات آن تخلیه نشده بود، کشف شده است، اما با توجه به اینکه احتمال بروز سرقت‌های دیگری از سوی این افراد وجود دارد، پرونده این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه پلیس آگاهی شده است. همچنین کیف‌های مسروقه مکشوفه نیز به مالباختگان تحویل داده شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------