پیرمرد 78 ساله همسر 57 ساله خود را کشت



در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که متوفی خانمی در حدود 57 ساله بوده که با اصابت ضربه چاقو به ناحیه شکم دچار مجروحیت شدید شده و متعاقبا به علت همین شدت جراحات در بیمارستان فوت کرده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: شوهر 78 ساله عصبانی، همسر 57 ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رساند و در کمتر از یک ساعت نیز دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش  خبر آنلاین؛ سرهنگ محسن اقبالیان، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک به قتل در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان این شهرستان بلافاصله عوامل کلانتری 11 و تیم ویژه قتل پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که متوفی خانمی در حدود 57 ساله بوده که با اصابت ضربه چاقو به ناحیه شکم دچار مجروحیت شدید شده و متعاقبا به علت همین شدت جراحات در بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ اقبالیان تصریح کرد: در ادامه اقدامات گسترده اطلاعاتی توسط پلیس آگاهی شهرستان انجام شد و با توجه به مدارک مستدل و مستندات به دست آمده شک پلیس به شوهر متوفی معطوف و بلافاصله نامبرده بازداشت و به مقر آگاهی دلالت داده شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم که مردی 78 ساله بود، در برابر مستندات محکم ارائه شده توسط پلیس آگاهی و بازجویی‌های فنی که منجر به متناقض‌گویی او شده بود، چاره‌ای جز اعتراف ندید بنابراین ضمن اعلام اینکه به علت مشکلات خانوادگی و درگیری لفظی او را با ضربات چاقو مجروح ساخته و در ادامه همسرش پس از منتقل شدن به بیمارستان در اثر شدت این جراحات فوت کرده است، عملا به بزه انتسابی خود معترف شد.

سرهنگ محسن افبالیان، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان ضمن مطلوب ارزیابی کردن اقدامات تیزهوشانه پلیس شهرستان و با اشاره به اینکه درباره موضوع فوق پرونده قضایی تشکیل و به همراه متهم به مرجع محترم قضائی معرفی شده است، گفت: لازم است اقشار مختلف جامعه به ویژه والدین در هنگام خشم قدرت خودکنترلی و غلبه بر خشونت خود را تقویت کرده تا لحظه‌ای غضب عمری ندامت و آه و افسوس و همچنین ظهور این چنین حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری که آسیب‌های جدی به نهاد خانواده و بدنه اجتماع وارد می‌کند را در پی نداشته باشد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------