آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کلاهبرداري 131 ميليون توماني با جعل شناسنامه



اخبار حوادث - کلاهبرداري 131 ميليون توماني با جعل شناسنامه

رييس پليس آگاهي استان اصفهان از شناسايي و انهدام باند جاعلين کلاهبردار که در سطح کشور فعاليت مي کردند، خبر داد.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان از شناسايي و انهدام باند جاعلين کلاهبردار که در سطح کشور فعاليت مي کردند، خبر داد.

 سرهنگ ستار خسروي با اشاره به انهدام يک باند کلاهبرداري در اصفهان، اظهار کرد: در پي شکايت و وصول پرونده‌اي به پليس آگاهي مبني براينکه مبلغ 131 ميليون تومان طي 5 تراکنش از حساب شاکي برداشت شده است، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي با اشاره به اينکه شاکي ضمن مراجعه به بانک متوجه شده که با جعل شناسنامه و کارت ملي وي، از حسابش برداشت شده است، افزود: با تحقيقات و پيگيري‌هاي لازم، اعضاي يک باند کلاهبرداري حرفه اي به سردستگي فردي با 8 فقره سابقه کيفري در زمينه جعل و کلاهبرداري در تهران شناسايي شد.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان با اشاره به اخذ نيابت قضائي براي دستگيري اعضاي اين باند گفت: ماموران در يک عمليات کاملا منسجم و بسيار دقيق، سر دسته اين باند را در لحظه اي که در حال اخذ کارت ملي ديگري بود دستگير و از وي شناسنامه جعلي کشف کردند.

وي تصريح کرد: متهم در تحقيقات صورت گرفته به بزه انتسابي اقرار و سه نفر از همدستان خود را در جعل معرفي کرد و دو جلد شناسنامه جعلي و تعداد 6 برگ چک جعلي سفيد امضا نيز از وي کشف شد.

سرهنگ خسروي خاطرنشان کرد: متهمان تاکنون به 5 فقره جعل و کلاهبرداري در استان‌هاي تهران، اصفهان، يزد، شيراز و مازندران اقرار کرده اند و تحقيقات کماکان ادامه دارد

 

اخبار حوادث - مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------