مرگ مظنون به زورگيري هنگام فرار



اخبار حوادث - مرگ مظنون به زورگيري هنگام فرار

مظنون به زورگيري در عمليات تعقيب و گريز شبانه، با شليك مامور كلانتري جانش را از دست داد.

به گزارش اعتماد، شامگاه روز يكشنبه ماموران كلانتري 104 عباس آباد پايتخت هنگام گشت زني در خيابان سهروردي به سرنشينان دو دستگاه موتوسيكلت پالس و آپاچي مشكوك شده و به آنها دستور ايست دادند.

مردان موتور سوار كه متوجه حضور مامور پليس شده بودند بدون توجه به دستور ايست بر سرعت‌شان افزودند تا از محل فرار كنند. ماموران كه احتمال مي‌دادند موتور‌سواران از سارقان يا زورگيران منطقه هستند به تعقيب آنها پرداختند تا اينكه راكب موتور آپاچي با زمين برخورد كرده اما براي فرار سوار موتور همدستش شد.

يكي از ماموران پليس نيز كه قصد داشت اجازه ندهد مظنونان از صحنه فرار كنند پس از سه بار اخطار اقدام به شليك تير هوايي كرد اما دو مرد موتور سوار بي‌اعتنا به اخطار پليس همچنان به فرار ادامه دادند تا اينكه مامور پليس در ميدان قندي متهمان را شناسايي و با شليك گلوله يكي از راكبان موتور را نقش بر زمين كرد و همدست او نيز از محل متواري شد.

با حضور ماموران كلانتري مشخص شد جوان 25‌ساله به علت شدت جراحات جانش را از دست داده است.

 با اعلام موضوع به بازپرس بستان‌زاده قاضي وي‍ژه قتل تهران وي در صحنه حاضر شد. در بررسي از وسايل همراه اين جوان يك كارت عابر بانك به نام «مهدي. ق» كشف شد كه ماموران احتمال دادند متعلق به فرد كشته شده باشد. پس از بررسي صحنه جرم و اظهارات شاهدان، بازپرس پرونده دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد و تحقيقات در مورد اين حادثه آغاز شد.

صبح ديروز با انتقال مامور پليس به دادسراي امور جنايي ويژه قتل وي مورد بازجويي قرار گرفت و در حضور بازپرس پرونده به تشريح حادثه پرداخت. در ادامه تحقيقات مشخص شد مقتول داراي دو فقره سابقه زورگيري بود.

قاضي بستان‌زاده با اعلام اينكه تحقيقات بيشتر در خصوص اين پرونده ادامه دارد، گفت: در حال حاضر تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد. 

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------