زورگیری از رانندگان به نام مامور نیروی انتظامی/انتقال خودروهای سرقتی به استان مرزی کشور



اخبار حوادث - زورگیری از رانندگان به نام مامور نیروی انتظامی/انتقال خودروهای سرقتی به استان مرزی کشور

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از دستگیری سارقان مامورنما در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسن کاهنی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند سفید رنگ با دو نفر سرنشین مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.
 
وی گفت: راننده خودرو با توجه به وجود موانع و ایست ماموران از محل متواری شد که خودروی تحت تعقیب با اقدامات پلیس متوقف و سرنشینان آن دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان ادامه داد: در استعلام به عمل آمده مشخص شد خودوری تحت تعقیب دارای سابقه سرقت از استان خراسان رضوی است که سرنشینان خودرو هویتشان را پنهان کرده و از سرقتی بودن خودرو اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.
 
کاهنی تصریح کرد: با دعوت از مال‌باخته و حضور وی در اداره آگاهی شهرستان نهبندان برگ تازه‌ای از پرونده گشوده شد و شاکی ضمن شناسایی هر دو متهم عنوان داشت متهمان در پوشش مامور نیروی انتظامی از من سرقت کرده‌اند و سابقه چند فقره زورگیری دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: با کنترل تصاویر ضبط شده دوربین‌های کنترل ترافیک شهری مشهد تصاویر متهمان به وضوح قابل رویت بود، که با مدارک به دست آمده متهمان مورد بازجویی قرار گرفتند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نمی‌دیدند با اعلام هویتشان به انتقال دو دستگاه خودرو تویوتا که زیرپوشش مامور از مشهد مقدس سرقت شده بود به استان‌های مرزی کشور اعتراف کردند.
 
کاهنی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، تحقیقات و بررسی‌ها در ارتباط با چگونگی عملکرد این باند، کشف اموال مسروقه و نیز تعداد سرقت‌های انجام شده توسط زورگیران مامور نما در حال پیگیری است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------