حمله موشهای گوشتخوار به یک منزل مسکونی



اخبار حوادث - حمله موشهای گوشتخوار به یک منزل مسکونی

کمتر از یک سال از حمله موشها به روستای نجف آباد در شهرستان فیروزه نیشابور در حالی می‌گذرد که این بار موشهای گوشتخوار به منطقه ای مسکونی در مشهد حمله کرده اند!

به گزارش قدس آنلاین،طی تماس تلفنی یک شهروند و اعلام  حمله موشهای گوشتخوار به یک خانواده در منطقه «معراج» واقع در جاده کنه بیست، راهی این منطقه می‌شویم.

وجود حفره‌های متعدد در بستر خاکی کوچه و حیاط این منزل از تاخت و تاز شبانه موشها در این منطقه حکایت دارد.

به گفته پدر خانواده، وی شبها را  در جدال با موشها سر می‌کند، اما با توجه به شمار انبوه موشها همسر و پسرش توسط موشها زخمی شده‌اند.

او در حالی که دستان همسر و پسرش را نشانمان می‌دهد، می‌گوید:اینها جای زخم دندان موشهاست که شب هنگام به سراغ آنان آمده اند .

قنبری می‌افزاید:موشها به قدری بزرگ هستند که به دام انداختن آنها با تله موش امکان پذیر نیست و در صورتی که مجالی برای گریز پیدا نکنند به انسان حمله می‌کنند.

وی می‌افزاید:این در حالی است که هر شب با انواع وسایل به شکار آنها می‌پردازم و هر شب 2تا 3موش را از بین می‌برم.

وی یاد آور می‌شود: همسر و فرزندانم شبها را با وحشت بسر می‌برند و کسی نیست که به دادمان برسد.

قنبری می‌افزاید:موشها در خانه برخی دیگر از همسایه‌ها نیز حفره‌های متعددی را ایجاد کرده اند و در صورت بی توجهی مسوولان این موضوع در آینده نزدیک به مشکلی بزرگ تبدیل خواهد شد.

 معراج 5 که بتازگی در پوشش خدمات شهری شهرداری منطقه 5 مشهد قرار گرفته در بین ده‌ها انبارو کارگاه قرار دارد که اغلب محل نگهداری خشکبار و وسایل صنعتی است.

گفتنی است، دکتر جمشید درویش، استاد دانشگاه فردوسی وجونده شناس پیشتر در بازدید از این منطقه روشهایی را برای معدوم سازی موشها اعلام کرده است.
اخبار حوادث - قدس آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------