توطئه کینه‌جویانه یک مرد برای انتقام از همسر/ 30 سال حبس برای دختری که نامادری‌اش را کشت



اخبار حوادث - توطئه کینه‌جویانه یک مرد برای انتقام از همسر
مرد ولزی که در تــوطئـــــه‌ای انتقامجویانه همسر سابقش را به قتل رسانده بود، به حبس ابد محکوم شد.


«کریستوفر پری» که تحمل رفتن همسرش را نداشت، بارها در برابر خودداری زن از بازگشت به خانه او را تهدید به مرگ کرده بود اما زن حاضر به بازگشت نمی‌شد. این زن که از رفتارهای خشن همسرش و تهدیدهای او به ستوه آمده بود بارها به پلیس شکایت کرد اما مأموران نیز کاری برایش نکردند.


با کوتاهی مأموران پلیس، این تهدیدها درنهایت عملی شد و مرد کینه‌جو در توطئه‌ای هولناک همسرش را مقابل خانه‌اش غافلگیر کرد و با شلیک دو تیر از پشت او را کشت. این مرد قصد داشت پس از مرگ همسرش خودکشی کند که ناکام ماند.


کریستوفر پری پس از دستگیری با تکمیل پرونده‌اش در دادگاه محاکمه شد و قاضی او را به حبس ابد با دست کم 26 سال زندان محکوم کرد که با این حکم او حداقل تا 76 سالگی در زندان خواهد ماند.


نکته‌ای که خانواده قربانی پیگیر آن هستند بی‌توجهی و اهمال پلیس در برابر شکایت‌های زن است که این موضوع نیز دردست بررسی قرار دارد.


----------------------------


قطع انگشت برای نجات از سم کشنده عنکبوت
 انگشت یک مادر انگلیسی را برای نجات جانش از سم نیش عنکبوت قطع کردند.


«آندری والاس»‌که در حیاط پشتی خانه‌اش در دورهام با فرزندانش مشغول بازی بود با نیش این حشره سیاه‌رنگ و کوچک آسیب دید. این زن که فکر می‌کرد این نیش نباید زیاد خطرناک باشد با دور کردن عنکبوت به بازی با بچه‌ها ادامه داد اما ساعاتی بعد انگشت سبابه او به شکلی وحشتناک درد گرفت و متورم شد.


 این شرایط به قدری غیرقابل تحمل بود که خانواده زن او را به بیمارستان رساندند اما پزشکان وقتی نتوانستند سم عنکبوت را از بدن او خارج کنند به اجبار انگشتش را قطع کردند. به گفته پزشکان، این عنکبوت تا به حال باعث مرگ کسی در انگلیس نشده اما نیش این حشره می‌تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد.


----------------------


30 سال حبس برای دختری که نامادری‌اش را کشت
دختر 19 ساله‌ای که مادرخوانده خود را با اصرار پدرخوانده‌اش به قتل رسانده بود به 30 سال حبس محکوم شد.

 

به گزارش پلیس کلیولند امریکا، متهم «سارینا زونیخ» این دختر نوجوان در دادگاهی که دوشنبه گذشته در کلیولند برگزار شد به جرم قتل مادرخوانده‌اش به 30 سال زندان محکوم شد. سارینا، مادرخوانده خود «لیزا کنوفل» 41 ساله را دو سال پیش با وارد کردن 150 ضربه چاقو به قتل رسانده بود.

 

سارینا در طول دادرسی در دفاع از خود گفت: پدرخوانده‌اش وی را پس از آزار و اذیت مجبور کرد همسرش را به قتل برساند. این زن و شوهر از گذشته با یکدیگر مشکل داشته‌ و درگیر اختلافات زناشویی بوده‌اند و حضور سارینا نیز نتوانسته به بهبود رابطه‌شان کمک کند.

 

درحال حاضر وکلای مدافع سارینا عامل اصلی این جنایت را پدرخوانده وی به نام «کوین کنوفل» و استفاده این مرد از مواد مخدر و مشکلات روحی و روانی او اعلام کرده‌اند. به گفته یکی از وکلای مدافع، پدرخوانده دختر از او سوءاستفاده کرده تا بتواند اهداف شوم و شیطانی خود را اجرا کند.

 

دادستان پرونده معتقد است کوین کنوفل (پدرخوانده) برای آنکه از بیمه عمر 75 هزار دلاری زنش استفاده کند دختر نوجوان را وادار کرده که مادرخوانده‌اش را بکشد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------