قتل پدر و پسر بر سر جای پارک



اخبار حوادث - قتل پدر و پسر بر سر جای پارک

درگيري مسلحانه دو طايفه بر سر جاي پارك با قتل پدر و پسر پايان يافت.

اهالي روستاي سنگان در شمال غرب تهران عصر 29 مردادماه امسال با صداي فرياد تعدادي از مردان روستا سراسيمه به بخش پاييني روستا رفتند. با حضور تعدادي از اهالي مشخص شد دو خانواده از طايفه‌هاي مختلف بر سر جاي پارك با يكديگر درگير شده‌اند.

با وساطت بزرگان روستا نزاع پايان يافت و اهالي به خانه‌هاي خود بازگشتند. هنوز ساعتي از آغاز صبح روز بعد نگذشته بود كه صداي تير اندازي سكوت روستا را شكست و صداي شيون و زاري چند زن از اتفاقي ناگوار خبر مي‌داد. با حضور اهالي مشخص شد مهدي و رضا كه روز قبل با اهالي طايفه ديگر بر سر جاي پارك درگير شده بودند به خانه يكي از طرف‌هاي نزاع رفته و اقدام به پرتاب سنگ و اشياي برنده به سمت خانه آنها كرده‌اند.

طايفه ديگر نيز وقتي با اين صحنه روبه‌رو شدند با اسلحه شكاري اقدام به شليك گلوله به سمت اعضاي اين خانواده كردند كه در جريان اين تيراندازي پدر و پسر 44 و 22 ساله جان‌شان را از دست داده و سه عضو ديگر خانواده نيز مجروح مي‌شوند. اهالي روستا وقتي با اين وضعيت روبه‌رو مي‌شوند سريع سه عضو اين خانواده را به بيمارستان پيامبران تهران منتقل كردند كه با اقدام پزشكان از مرگ نجات پيدا كردند.

با اعلام موضوع به قاضي جمشيدي، بازپرس ويژه قتل تهران وي همراه گروهي از ماموران اداره ويژه قتل پليس آگاهي راهي روستاي سنگان شده و بررسي‌هاي خود را براي شناسايي عاملان قتل و افراد حاضر در نزاع آغاز كردند. در بررسي‌هاي اوليه اسلحه‌ها از خانه متهمان به قتل كشف شد. با گذشت بيش از يك ماه از وقوع حادثه سرنخ‌هاي جديدي از سه عامل قتل به دست آمده و يك مظنون نيز در اين باره دستگير شده است.

يكي از شاهدان اين حادثه به «اعتماد» گفت: اهالي دو طايفه روستا با مسالمت در كنار هم زندگي مي‌كنند و نمي‌دانيم چرا روز حادثه چنين اتفاقي افتاد. مهدي و رضا و طرف‌هاي ديگر نزاع خيلي آرام بودند و پس از درگيري برسر جاي پارك با وساطت بزرگان و اهالي دعواي آنها پايان يافت اما نمي‌دانم چرا روز حادثه آنها بار ديگر با يكديگر درگير شدند. در حال حاضر اهالي دو طايفه با هم ارتباط خوبي دارند.

اين پرونده در حال حاضر در اداره دهم پليس آگاهي درحال رسيدگي است.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------