سرقت‌های سریالی طلاجات از خانه‌ همسایه‌ها



اخبار حوادث - سرقت‌های سریالی طلاجات از خانه‌ همسایه‌ها

دو سارق سابقه دار كه با ورود به خانه همسایه ها، دست به سرقت طلاهای آن خانه می زدند از سوی پلیس بازداشت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 16 از سرقت طلاهای خانه اش خبر داد . گفت: دیروز كه در خانه نبودیم، وقتی برگشتیم متوجه سرقت طلاهای خانه مان شدیم. سارقان به هیچ كدام از وسایل خانه ما دست نزده بودند و تنها طلاهای داخل كشو را دزدیده بودند.
 
با اعلام شكایت این مرد، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. با آغاز تجسس ها، چند نفر دیگر نیز به دادسرا مراجعه كردند و شكایت مشابهی را مطرح كردند. همه آنها در شكایت خود اعلام كردند كه سارقان تنها طلاهای خانه شان سرقت كرده و بدون هیچ گونه ردی متواری شده اند.
 
با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات ویژه ماموران در این خصوص آغاز و در نهایت آنها متوجه شدند دو سارق سابقه دار كه در همان محله مالباختگان پاتوق داشتند، را بازداشت كنند. این دو سارق با اعتراف به سرقت های سریالی از خانه ها به ماموران گفتند: به خاطر اینكه سرقت وسایل خانه خیلی سخت است و ریسك بالای دارد، تصمیم گرفتیم به خانه های محل برویم و طلاهای آنجا را سرقت كنیم. ما هر روز یك خانه را در محله شناسایی می كردیم و پس از اطمینان از خالی بودن آنجا، با شكستن قفل در وارد می شدیم و دزدی می كردیم.
 
با اعتراف متهمان هردوی آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه یافت. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------