بازداشت پدری که پسر معتاد ۲۷ ساله اش را کشت



فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری پدری که پسر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبرگفت: در پی گزارش فوتی مشکوک به مرکز فوریت ژهای پلیس 110 بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری11 سلطان آباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

عببدالمالکی گفت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشاهده شد پسری 27 ساله به نام ب-م در ورودی یک منزل مسکونی به پهلو بر زمین افتاده و فوت کرده که با معاینه جسد از سوی پزشکی قانونی، آثار ضرب و جرح در ناحیه سینه وشکم وی مشخص شد.

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در صحنه و بررسی‌های اولیه به نشانه‌هایی دست یافتند که نشانگر به قتل رسیدن وی به دست پدرش بود، گفت: در ادامه تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بین پسر و پدر اختلاف بر سر پول برای خریدن موادمخدر وجود داشته است.

وی ادامه داد: در این ارتباط بلافاصله از متهم بازجویی به عمل آمد که وی گفت پسرم اعتیاد به شیشه داشت و به خاطر اختلاف بر سرپول برای خرید موادمخدر با یکدیگر درگیر شدیم و در اوج عصبانیت وی را به قتل رساندم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی کشور، عبدالمالکی گفت: بنابراین با هماهنگی مقام قضایی جسد مقتول که براثر اصابت چاقو به بدنش جان باخته بود به پزشکی قانونی انتقال یافت.

رییس پلیس بهارستان در غرب استان تهران گفت: پس از اعتراف صریح متهم به قتل، صحنه جرم بازسازی و وی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------