آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ناكامي دزدان چاقو به دست در حمله به زن سالخورده



سارقان چاقو به دست كه با حمله به يك زن سالخورده، قصد سرقت پول و طلاهايش را داشتند به دست مردم دستگير شدند.

به گزارش جوان، چند روز پيش مردي با پليس 110 تماس گرفت و گفت سارقي را با كمك چند نفر ديگر دستگير كرده‌اند.

وقتي مأموران به محل حادثه رسيدند، سارق را ديدند كه با دست و پاي بسته روي زمين افتاده است. شاكي كه زن ميانسالي بود در توضيح ماجرا به مأموران گفت: به سمت خانه‌ام مي‌رفتم كه ناگهان دو سرنشين يك موتورسيكلت راهم را بستند و با چاقو به طرفم حمله ور شدند، آنها قصد داشتند طلاهايم را سرقت كنند اما من با داد و فرياد از مردم كمك خواستم تا اينكه چند عابر متوجه شدند و به كمكم آمدند. آنها موفق شدند يكي از سارقان را دستگير كنند اما همدستش فرار كرد.

مأموران براي رسيدگي به پرونده، متهم را به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران منتقل كردند. وحيد كه از سارقان سابقه‌دار است در بازجويي‌ها اعتراف كرد: نقشه دزدي را دوستم حسن طراحي كرد اما من دستگير شدم و او گريخت.  تحقيقات از متهم ادامه داشت تا اينكه مأموران موفق شدند همدست او را كه اين بار به تنهايي قصد اجراي سرقت مشابه ديگري را داشت، شناسايي و دستگير كنند.

در حالي كه هردو متهم پرونده مدعي بودند كه فقط يك بار مرتكب سرقت شده و ناكام مانده‌اند، پليس ردپاي آنها را در سرقت‌هاي مشابه ديگري هم پيدا كرده است.

 بدين ترتيب تحقيقات از هر دو متهم به دستور قاضي نصرتي، بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 34 تهران جهت شناسايي جرائم احتمالي همچنان ادامه دارد.

اخبار حوادث - جوان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------