آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

شعله‌های آتش جان نوجوان 16 ساله را گرفت



اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 

اخبار حوادث - شب گذشته در شهرک ولیعصر رخ داد؛
4 کشته و مجروح در آتش سوزی کارگاه چوب بری/ شعله‌های آتش جان نوجوان 16 ساله را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی کارگاه چوب‌بری و کشته و مصدوم شدن 4 تن خبرداد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 19:45 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی درکارگاه چوب بری در شهرک ولیعصر مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروهای تنفسی عازم محل حریق شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش سوزی در اتاق کارگری یک گاراژ 500 متری که به کارگاه چوب بری تبدیل شده بود رخ داد که در این حادثه کاگران در یک اتاقک 20 متری از سیلندر 11 کیلویی استفاده می‌کردند و به علت نشت گاز دچار انفجار و آتش سوزی شد.

ملکی افزود: 4 نفر از کارگران در اتاق محبوس شده بودند که همزمان با رسیدن نیروهای آتش نشانی 3 نفر خارج شدند اما یک نفر همچنان درمیان شعله‌های آتش گرفتار بود آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و پس از اطفای حریق کارگر 16 ساله را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: 3 کارگر دیگر نیز دچار سوختگی شده بودند که توسط اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند و عملیات در ساعت 20:43 دقیقه به پایان رسید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------