۲ قرباني و ۳۰ زخمي در سانحه برخورد دو قطار در محور سمنان به دامغان



اخبار,اخبار حوادث ,تصادف قطار سمنان به دامغان

 

اخبار حوادث -2 قرباني و ۳۰ زخمي در سانحه برخورد دو قطار در محور سمنان به دامغان

به گفته معاون عمليات سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر بر اثر سانحه برخورد قطار مسافربري تهران به مشهد با يک قطار باري متوقف شده در محور سمنان به دامغان، تا لحظه ارسال خبر 2 تن کشته و 30 تن ديگر مجروح شده اند.

«ناصر چرخ ساز» بامداد جمعه در گفت وگو با ايرنا افزود: گروه هاي تخصصي امدادرسان اعزامي هلال احمر به محل سانحه تا لحظه ارسال خبر از ميان واگن هاي آسيب ديده 30 زخمي و 2 کشته را بيرون آورده اند.

 

احمد طاهري مديرکل مديريت بحران استانداري سمنان نيز آمار اوليه مجروحان اين سانحه را 50 تا 60 نفر اعلام کرده است. رئيس اورژانس 115 شاهرود نيز در گفت وگو با ايرنا، لکوموتيوران قطار مسافربري را يکي از کشته شدگان اين سانحه اعلام کرد و به گزارش روابط عمومي رجا يک مسافر حدود ۶۰ ساله نيز کشته شده است و اين روابط عمومي تعداد مصدومان را ۱۵ زن، ۱۴ مرد و ۲ کودک عنوان کرد که ۳ خدمه قطار نيز جزو مصدومان هستند.

 

اين در حالي است که مديرعامل هلال احمر استان سمنان تعداد کشته شدگان حادثه قطار را يک تن اعلام کرد و آمارهاي ديگر را در اين زمينه رد کرد. مديرکل مديريت بحران استانداري سمنان به واحد مرکزي خبر گفت: ۲۳ مجروح سرپايي مداوا و ۸ نفر در بيمارستان هاي دامغان و سمنان بستري شدند. محمد وکيلي استاندار سمنان نيز در عيادت از مجروحان بستري در سمنان حال آن ها را رضايت بخش اعلام کرد و گفت: تعدادي از آن ها مرخص شده و تعدادي هم عصر جمعه مرخص مي شوند.

 

ساعت 22 و 10 دقيقه پنجشنبه شب يک قطار مسافربري مسير تهران به مشهد به شماره 334 با قطار باري متوقف در ايستگاه امروان دامغان در استان سمنان برخورد کرد. اين قطار با 447 مسافر ساعت 17 پنجشنبه از تهران عازم مشهد شد. مدير روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي در گفت و گو با ايرنا اعلام کرد که علت اين حادثه توسط کميسيون سوانح راه آهن شمال شرق در حال بررسي است. در خور اشاره است پس از امدادرساني و انتقال مصدومان به بيمارستان مسافران با ۲ دستگاه قطار به مشهد اعزام شدند.

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------