"غلط املایی" مامور قلابی وزارت اطلاعات را به دام انداخت/حمل تجهیزات نظامی برای شوخی با دوستان



اخبار حوادث - "غلط املایی" مامور قلابی وزارت اطلاعات را به دام انداخت/حمل تجهیزات نظامی برای شوخی با دوستان

مردی که کارت وزارت اطلاعات را با غلط املایی جعل کرده بود، با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت01:50 چند روز گذشته عوامل گشت یگان امداد پلیس پایتخت به کلانتری 171 مراجعه و طی گزارشی اظهار داشتند در حین گشت زنی در اتوبان تهران-قم به یک دستگاه خودرو پراید سفید با یک نفر سرنشین به هویت "غفار" مظنون شده و خودرو را متوقف کردند.
 
ماموران یگان امداد پایتخت ادامه دادند: ضمن بازرسی بعمل آمده از داخل خودرو زیر صندلی شاگرد سمت راست موفق شدند، یک قبضه سلاح کمری قلابی، گاز اشک آور، یکدستگاه بی سیم دستی، یک رشته فانسقه به همراه جلد سلاح و گاز اشک آور، یک عدد کارت شناسایی جعلی با عنوان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که به طرز ناشیانه ای به اشتباه غلط عنوان وزارت اتلاعات مرکزی جمهوری اسلامی چاپ شده بود،  کشف کنند.
 
سرگرد محمدحسین هاشمی رئیس کلانتری171 درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت:  متهم در کلانتری انگیزه خود را از حمل تجهیزات نظامی و جعل عنوان، شوخی کردن با دوستان مطرح کرد و اعلام داشت که کارت را شخصا با رایانه جعل نموده و بی سیم را از تهران از فردی ناشناس خریداری نموده است.
 
گفتنی است، در این خصوص پرونده تشکیل و متهم پس از دستگیری برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------