نزاع خیابانی مسلحانه با یک کشته



اخبار,اخبار حوادث , نزاع خیابانی مسلحانه

 

اخبار حوادث - نزاع خیابانی مسلحانه با یک کشته

مرد مسلحی که همراه دوستانش در درگیری خیابانی یک جوان را با شلیک گلوله کشته و دیگری را زخمی کرده بود، همراه همدستانش تحت تعقیب کارآگاهان جنایی اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان شهریار تماس گرفت و از درگیری خیابانی در فاز پنجم شهرک اندیشه خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل و تحقیق از مردمی که شاهدان حادثه بودند، اطلاع یافتند نزاع میان دو گروه ازجوانان رخ داده و با بالا گرفتن این درگیری یکی از عوامل مسلح درگیری هنگام فرار به تیراندازی هایش ادامه داد و باعث زخمی شدن دو مرد جوان شده است.

ماموران انتظامی با اعزام به بیمارستان و تحقیق متوجه شدند یکی از افراد زخمی که جوان سی ساله ای بوده، به دلیل شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده است و زخمی دیگر برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران منتقل شده است.

با تشکیل پرونده، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای دستگیری شرکت کنندگان در این درگیری خونین و شناسایی عامل جنایت آغاز شد تا این که یکی از متهمان تحت تعقیب پلیس در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

این متهم در بازجویی اولیه منکر حضور در نزاع خونین شد تا این که ماموران در بررسی از سوابق کیفری وی متوجه شدند او متهمی است که زمستان سال گذشته در پی درگیری خیابانی با یک جوان وی را بشدت زخمی کرده و ازمحل متواری شده و از همان موقع تحت تعقیب پلیس بوده که اکنون در جریان این درگیری جدید به دام افتاده است.

در ادامه متهم وقتی پی برد هویت واقعی اش از سوی پلیس شناسایی شده، به جرمش اعتراف کرد و گفت: سال گذشته به قصد انتقام از یک جوان با او درگیر شدم و پس از زخمی کردن وی زندگی پنهانی ام را شروع کردم. در این درگیری من فقط شاهد ماجرا بودم و در درگیری شرکت نکردم. دوستانم مقصران اصلی این حاثه هستند. یکی از آنها با برادر جوان کشته شده پیش از این اختلاف داشت و با او دعوا کرده بود و از آن موقع به بعد از وی کینه به دل گرفته بود. این حادثه را او و دوستانش رقم زدند.

بنابراین گزارش، در پی اعتراف متهم، او با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران روانه زندان شد. تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل جنایت و دیگر شرکت کنندگان در این حادثه ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------