آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

قاتلان بی‌رحم قبل از ترک کشور دستگیر شدند/قتل جوان 18 ساله در انبار ضایعات



اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - قاتلان بی‌رحم قبل از ترک کشور دستگیر شدند/قتل جوان 18 ساله در انبار ضایعات

عاملان قتل جوان 18 ساله در شهر سیرجان توسط پلیس شهرستان تایباد خراسان رضوی قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر قتل جوان 18 ساله گفت: دو قاتل متواری که فرودین ماه امسال تا کنون تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضا شهرستان سیرجان بودند روز گذشته و توسط پلیس شهرستان تایباد دستگیر می‌شوند و جهت بازجویی تحویل پلیس آگاهی استان کرمان شدند.
 
وی تشریح کرد: 25 فرودین ماه امسال خبری مبنی بر کشف جنازه جوانی در یکی از نقاط شهر سیرجان به پلیس این شهر مخابره و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی  موضوع به محل اعزام شدند.
 
سرهنگ حیدری مقدم افزود: بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی شهرستان سیرجان نشان داد این پسر جوان( 18 ساله) توسط قاتلان خفه شده است. در پی تحقیقات گسترده پلیسی عاملان قتل که دو جوان 24 و 25 ساله بودند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.
 
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: در این راستا روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر مشاهده متهمان به قتل در نقطه مرزی شهر تایباد تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهر به محل اعزام و با همکاری نیرو‌های مرزبانی آنان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
 
وی گفت: در بازجویی از متهمان انگیزه قتل اختلافات قبلی عنوان شده و اظهار داشتند در روز حادثه پس از درگیری در یک انبار ضایعات  مقتول را خفه و با خودروی پراید جسدش را در یکی از خیابان‌های حاشیه شهر سیرجان رها کردند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------