نوجوان 12 ساله‌ای که زندگی‌‌اش را در فراموشی سپری می‌کند / جزییات یک اتفاق دردناک در شهر ری



اخبار,اخبار حوادث ,طوفان تهران

 

اخبار حوادث - روایتی تلخ از طوفان تهران؛
نوجوان 12 ساله‌ای که زندگی‌‌اش را در فراموشی سپری می‌کند / جزییات یک اتفاق دردناک در شهر ری

قربانی 12 ساله طوفان تهران پس از 5 روز بیهوشی هم اکنون زندگی اش را در فراموشی سپری می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نیما مثل همیشه بعد از ظهر روزهای زوج کوله بار باشگاهش را بست و برای تمرین کشتی با برادر کوچکترش به راه افتاد و مادر و لبخند گرمی دو فرزندش را بدرقه کرد به این امید که بروند و با ورزش کردن تنی سالم داشته باشند.

نیما در حالیکه دست برادرش را سفت گرفته بود در کوچه پس کوچه های شهر ری قدم می زد تا به باشگاه ورزشی که کمی با خانه‌شان فاصله داشت برسد که ناگهان طوفانی با سرعت 120 کیلومتر وارد تهران شد، طوفانی که درختان را از جای در می آورد و دکل های برق را خم می کرد.

نیما و برادرش که از که از ترس یکدیگر را در آغوش گرفته بودند به گوشه ای پناه بردند، اما حیف چراکه سنگ نمای ساخنمانی که بسیار ناایمن به دیوار ساختمان چسبیده بود بر اثر شدت باد کنده شده و بر روی سر نوجوان 12 ساله فرود می آید.

شدت ضربه آنقدر زیاد بود که نیما از هوش می رود و سرش دچار خونریزی شدید می شود، مردم از ناله ها و فریاد های برادر نیما متوجه حادثه ای هواناک می شود و سریعا با اطلاع این موضوع به خانواده نیما او را ابتدا به بیمارستان هفت تیر منتقل می کنند اما به دلیل نبود امکانات کافی در این  بیمارستان توسط پرسنل بیمارستان هفت تیر بیمار در حالی که با مرگ چند قدم فاصله داشت به بیمارستان پیامبر اکرم (ص) منتقل می شود.

پس از تلاش تیم پزشکی، نیما 12 ساله از مرگ رهایی می یابد و پس از گذشت 5 روز بیهوشی کامل علائمی از بیداری جسمی به دست می آورد.

اکنون نیما، خانواده اش را می شناسد اما تمامی اتفاقات پیرامون خود را برای چند ساعت می تواند در حافظه اش حفظ کند به طوری که به گفته خانواده نیما او حتی پس از هر ملاقات اتفاقات قبلی را به یاد نمی آورد.

خانواده نیما از هموطنان دلسوز ایرانی خواستند تا برای سلامتی فرزندشان دستی به دعا بلتد کنند.

گفتنی است؛ شاید اگر شهرداری در نظارت و صاحب ملک توجه ویژه ای بر روی استحکام سنگ نماهای ساختمانی داشتند و اگر بیمارستان امکانات لازم برای درمان نیما را داشت شاید این اتفاق کمرنگ تر رخ می داد و اکنون نیما زندگی اش را در فراموشی سپری نمی کرد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------