یکی از اعضای باند بزرگ آدمربایی دستگیر شد/ربودن مسافران و شکنجه آنان در کرمان



اخبار,اخبار حوادث , آدم ربایی

 

اخبار حوادث - یکی از اعضای باند بزرگ آدمربایی دستگیر شد/ربودن مسافران و شکنجه آنان در کرمان

باندی مخوفی که مسافران را ربوده و آنان را در خانه ای متروکه در کرمان مورد ضرب و شتم قرار می دادند، تا از خانواده فرد ربوده شده اخاذی کنند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چهار شنبه هفته گذشته مرد جوانی سراسیمه به کلانتری ترمینال جنوب مراجعه کرد و با معرفی خود به نام "عطا" به مامور تجسس گفت: 8 روز پیش فرزند خواهرم به نام "علی 28 ساله" از تربت جام، جهت اشتغال در تهران به راه افتاد و ما از آن روز دیگر خبری از او نداشتیم.
 
شاکی ادامه داد: در بین فامیل و آشنایان به دنبال علی می گشتیم که مردی با بنده تماس گرفت و از گروگان گرفتن "علی" خبر داد و در ازای آزادی آن یک میلیون تومان در خواست کرد.
 
به دنبال اظهارات "عطا" تیم ویژه ای در کلانتری ترمینال جنوب تشکیل و موضوع مورد رسیدگی دقیق قرار گرفت، تا اینکه ماموران توانستند با یک رشته کار اطلاعاتی طی یک قرار صوری یکی از اعضای باند آدمربایی را که از رانندگان اتوبوس بین استانی بود، شناسایی و دستگیر کنند.
 
ماموران پس از دستگیری متهم، پسر ربوده شده را نیز از داخل جهبه کنار اتوبوس پیدا کرده و به همراه متهم به کلانتری منتقل کردند.
 
پسر ربوده شده در کلانتری گفت: از تربت جام برای اشتغال قصد سفر به تهران کردم ولی بدون اینکه به پایانه مسافر بری مراجعه کنم، در بین راه سوار یک اتوبوس شدم که در میان مسیر راننده اتوبوس(فرد دستگیر شده)با همکاری چند نفر دیگر مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و به خانه‌ای متروکه در شهر کرمان بردند و روز ها مرا کتک می  زدند و به من فحاشی می کردند.
 
سروان خلیل لطفی رئیس کلانتری 208 ترمینال جنوب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم جهت سیر مراحب قانونی و شناسایی سایر همدستانش به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------