آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راز قتل کارگر زحمتکش پس از 14 ماه فاش شد/ زن خیانتکار شوهرش را با لبخند کشت



اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - راز قتل کارگر زحمتکش پس از 14 ماه فاش شد/ زن خیانتکار شوهرش را با لبخند کشت

زن خیانتکاری که برای رسیدن به مرد مورد علاقه‌اش همسرش را با دارو به قتل رساند، پس از 14 ماه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اوایل اسفند ماه سال 91 جسد مردی حدودا 25 ساله در کنار یکی از خیابان‌های فرعی یکی از شهرهای استان قزوین توسط پلیس کشف و به پزشکی قانونی فرستاده شد.
 
در بررسی های اولیه کارآگاهان و همینطور پزشکی قانونی علت تامه مرگ و وقوع جنایت محرز نشد، به همین دلیل کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قزوین دست از تحقیقات خود بر نداشته و تلاش خود را برای حل این پرونده بیشتر کردند.
 
تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه کارآگاهان از رابطه پنهانی زن مقتول با مرد غریبه‌ای مطلع شدند و سرانجام با به دست آوردن مدارک کافی مرد جوان را به همراه همسر مقتول دستگیر و به پایگاه انتقال دادند.
 
پس از ساعت ها بازجویی فنی و پلیسی و مقاومت عاملان جنایت در برابر حقیقت، در نهایت آنان با رویارویی با مدارک مستند به ناچار لب به سخن گشوده و به قتل دردناک مرد کارگر با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
 
همسر مقتول درباره جزئیات شب حادثه گفت: ابتدا همسرم را با دارو مسموم کردم و سپس با اضافه کردن دوز آن کم کم او را با لبخند به دیار باقی رهسپار نمودم و در پایان جسد شوهرم را با خودروی مرد مورد علاقه‌ام به حاشیه شهر انتقال داده و همانجا رهایش کردیم.
 
سرهنگ علی حسین حسینی نژاد رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: علت بروز چنین قتل هایی عدم پایبندی به اصول شرعی و زناشویی است. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------