شگرد سارق استفاده از غفلت شهروندان هنگام تماشای جام جهانی بود



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - سرکلانتر دوم پايتخت خبر داد:
شگرد سارق استفاده از غفلت شهروندان هنگام تماشای جام جهانی بود

سرهنگ جوانمرد، صبح امروز از دستگيری يک سارق منزل در محدوده جنت آباد خبر داد و گفت: اين سارق با استفاده از غفلت شهروندان هنگام تماشای بازی هاي جام جهانی، به منزل آنها دستبرد می‌زد.

سرهنگ رضا جوانمرد، سرکلانتر دوم پليس پايتخت، صبح امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از دستگيری يک سارق منزل در محدوده جنت آباد خبر داد و گفت: اين سارق با استفاده از غفلت شهروندان هنگام تماشای بازي های جام جهانی، به منزل آنها دستبرد می زد.

اين مقام انتظامی در تشريح خبر فوق گفت: شب گذشته از طریق تماس يکي از شهروندان ساکن محدوده جنت آباد، با مرکز فوريت های پليسي 110، در خصوص حضور سارق در منزلش، يکي از تيم هاي گشت انتظامي کلانتری 138 جنت آباد در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداخت.

وي افزود: مالک خانه که با پليس تماس گرفته بود با ديدن ماموران اعلام داشت که نيمه شب پس از مشاهده بازی فوتبال ، براي خواب آماده می شده و از آنجا که عادت دارد شب ها پيش از خواب همه قسمت های خانه را بررسي می کند، در پارکينگ خانه اش متوجه حضور فردی شده و با پليس تماس گرفته است.

سرهنگ جوانمرد، بيان داشت: از آنجا که احتمال می رفت سارق همچنان در منزل حضور داشته باشد، با هماهنگی های انجام شده گشت های ديگر کلانتری نيز در محل حاضر شده و پس از محاصره محل و کنترل راه های فرار، تعدادی از ماموران با هماهنگی از سوی مقام قضايی وارد منزل شدند.

سرکلانتر دوم تصريح کرد: طی بررسی های انجام شده از بخش های مختلف منزل در نهايت ماموران موفق شدند اين سارق را در حالی که در انباری خانه پنهان شده و به همراه يک کيسه چرمی بزرگ پر از وسايل مسروقه بود، مشاهده و بدون کمترين درگيری بازداشت کنند.

سرهنگ جوانمرد، عنوان داشت: متهم که به شدت ترسيده بود، به همراه وسايل داخل کيسه چرمی به خودروی پليس منتقل شد و به همراه شاکی به کلانتری رفتند که طي بازجويی های انجام شده از وي در کلانتری مشخص شد که اين سارق با استفاده از غفلت شهروندان در زمان تماشای بازی های جام جهانی اقدام به سرقت از انبارهای شهروندان می کند.

سرکلانتر دوم پایتخت خاطرنشان کرد: در بازجويی های انجام شده متهم به جرم خود اعتراف کرده و در بازرسی از کيسه چرمی مذکور تعدادی تجهيزات و لوازم مسروقه منزل از جمله طلا، جواهرات، وسايل قيمتی منزل و ... کشف و ضبط شد که طي صورت جلسه ای به مالک آن بازپس داده شد و همچنين تحقيقات براي شناسايی و استرداد ديگر اموال مسروقه به مالکانشان انجام گرفت.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------