فرار بازیگر هالیوود از اتهام قتل همسر



اخبار,اخبار حوادث ,مایکل جیس

 

اخبار حوادث - فرار بازیگر هالیوود از اتهام قتل همسر

مایکل جیس که از یک‌ماه پیش به اتهام قتل همسرش به ضرب گلوله در بازداشت به سر می‌برد، در نخستین جلسه دادرسی از اتهام قتل گریخت.

پرونده اين بازيگر معروف فيلم‌هاي شيلد، ساتلند، فارست گامپ، شب‌هاي بوگي و سياره ميمون‌ها قرار است در يك جلسه ديگر نيز رسيدگي شود تا دادستان‌ها بررسي كنند كه آيا شواهد كافي براي ارسال اين پرونده به دادگاه وجود دارد يا نه. درصورت ارسال اين پرونده به دادگاه و محكوميت بازيگر معروف، وي ممكن است با 50سال حبس روبه‌رو شود.

 

به گزارش خبرگزاري فرانسه، حدود يك‌ماه پيش و پس از پيداشدن جسد همسر مايكل جيس در منزلشان در جنوب لس‌آنجلس، اين بازيگر به‌عنوان مظنون به قتل همسرش دستگير شد. يك افسر پليس گفته است كه آنها پس از شنيدن خبر مربوط به تيراندازي، وارد منزل اين زوج شده و با جسد آپريل جيس 40ساله روبه‌رو شده بودند.

كسي كه ماجراي اين تيراندازي را به پليس گزارش كرده بود، مايكل جيس بود كه به‌عنوان مظنون از سوي پليس دستگير شد. در زمان تيراندازي 2فرزند اين زوج در خانه بودند. اين زوج 10سال پيش ازدواج كرده بودند و خود را براي برگزاري جشن يازدهمين سالگرد ازدواجشان آماده مي‌‌كردند.

چهارشنبه گذشته نخستين جلسه دادسرا درخصوص اين پرونده برگزار شد كه در اين جلسه مدارك و شواهدي كه نشان دهد مايكل در اين جنايت گناهكار بوده است، به‌دست نيامد. اين بازيگر معروف گفته كه در جريان درگيري با همسرش گلوله‌اي شليك‌كرده و باعث مرگ او شده اما وي اين گلوله را شليك نكرده و ماجرا يك تصادف بوده است.

 

حال قرار است در جلسه‌اي ديگر نيز اين پرونده و همچنين مدارك به‌دست آمده از سوي پليس بررسي شوند و درصورتي كه مدارك محكمه پسند نباشند، پرونده به دادگاه ارسال نخواهد شد. گفته مي‌شود مايكل از سال 2011دچار ورشكستگي شده و با بدهي 500هزار دلاري دست و پنجه نرم مي‌كرد و همين باعث بروز اختلافات با همسرش كه يك مشاور مالي بود، شده بود. درصورتي كه اين مرد گناهكار شناخته شود، بايد 50سال در زندان بماند.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------