گردشگران قلابی دستگیر شدند/سرقت‌های زوج جوان در مناطق گردشگری شمال کشور



اخبار,اخبار حوادث ,گردشگران قلابی

 

اخبار حوادث - گردشگران قلابی دستگیر شدند/سرقت‌های زوج جوان در مناطق گردشگری شمال کشور

رئيس پليس آگاهي استان اردبيل از دستگيري 2 نفر مرد و زن توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان نمين كه در قالب گردشكر اقدام بسرقت مي نمودند خبر داد .

سرهنگ كارآگاه عاليزاده، رئيس پليس آگاهي استان اردبيل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در پي وقوع يك فقره سرقت از داخل خودرو در منطقه گردشگري نمين گردنه حيران از توابع شهرستان آستارا و متواري شدن سارقين با يك دستگاه خودرو بلافاصله با اعلام موضوع به پليس 110 و سرعت عمل و تشكيل اكيپ هاي انتظامي با اجراي طرح مهار موفق ، خودرو مذكور بهمراه دو نفر سرنشين آقا و خانم در پليس راه اردبيل - آستارا متوقف و به پليس اگاهي دلالت گرديدند.
 
وي ادامه داد: در بررسي خودرو و وسائل همراه متهمين تعداد 8 عدد کيف دستي زنانه مسروقه حاوي البسه و لوازم شخصي زنانه ، تعدادي مدارک هويتي شامل شناسنامه ، گواهينامه ، کارت عابر بانک ، کارت دانشجويي ، تعداد شش دستگاه انواع گوشي تلفن همراه،كارت حافظه جانبي و فلش مموري مربوط به اشخاص مختلف کشف و ضبط گرديد.
 
اين مقام انتظامي تصريح كرد:در نهايت زوج  سارق دستگير شده و بنا به ادعاي خود قصد رفتن به شهرستان سرعين را داشتند. در اين رابطه تعداد يك نفر مالباخته از شهرستان بيله سوار اقدام به شناسايي متهم از طريق تصاوير آنان با حضور در پليس اگاهي شهرستان نمين نموده و پرونده مقدماتي تشكيل و تصاوير متهمين از طريق سامانه درون سازماني به استانهاي همجوار نيز ارسال تا در صورت وجود شكات در مناطق گردشگري حوزه استان گيلان با شناسايي متهم نسبت به ادامه رسيدگي و شناسايي مالبخگان اقدام مقتضي صورت پذيرد.
 
وي در خاتمه اذعان داشت: برابر هماهنگي بعمل آمده با پليس آگاهي شهرستان آستارا كه در اين راستا با توجه به احتمال انجام سرقت هاي متعدد داخل خودرو در آن شهرستان متهمين با صدور دستور مقام قضايي به پليس آگاهي آن شهرستان تحويل گرديدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------