آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

نقص فنی آسانسور جان زن 60 ساله را گرفت



اخبار حوادث - نقص فنی آسانسور جان زن 60 ساله را گرفت

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: تائید مرگ زن 60 ساله در سقوط به چاه آسانسور و مرگ مرد 45 ساله بدنبال مسمومیت با مونوکسیدکربن در کلیبر از جمله ماموریت‌هایی بود که تکنسین‌های اور‍ژانس 115 استان، در 10 ساعت گذشته، با آنها درگیر بودند.

حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌و‌گو با ایسنا گفت: به دنبال نقص فنی آسانسوری در مجتمع مسکونی در منطقه ابوریحان تبریز و عدم اطلاع رسانی به ساکنان آپارتمان، زن 60 ساله حین استفاده از آن در ساعت 10:30 صبح امروز _ 5 تیر _ به چاه آسانسور سقوط کرد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه وقتی این زن دکمه آسانسور را برای استفاده زده است، درب آسانسور باز شده و این زن بدون توجه به وضعیت اتاقک، به داخل آسانسور وارد شده و به سقف اتاقک آسانسور سقوط کرده است.
 
براساس این گزارش، 20 خرداد امسال نیز سقوط کودک ۹ ماهه به چاهک آسانسور به دلیل وجود شکاف در اتاقک آسانسور در کوی اشکان تبریز حادثه‌ی تلخی را رقم زد.
 
وی همچنین از مسمومیت یک شهروند 45 ساله‌ی کلیبری با گاز شهری خبر داد و گفت: این حادثه که ساعت 7 صبح به اتاق فرمان 115 استان گزارش شد.
 
وی یادآور شد: علت این حادثه نشت گاز از لوله‌ی اتصالی سماور در محل کار این شخص گزارش شده است.
 
حسینقلی زاده به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده علائم مسمومیت با مونوکسید کربن، قبل از رسیدن اورژانس هیچ ماده خوراکی یا نوشیدنی به فرد دچار گاز گرفتگی ندهند، چرا که به علت حالت تهوع، احتمال خفگی وی بیشتر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه زنان باردار، کودکان و سالمندان زودتر از دیگران در معرض گازگرفتگی قرار می گیرند، گفت: سردرد، سرگیجه، استفراغ و کاهش سطح هوشیاری نخستین علائم گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منوکسید کربن است.
 
حسینقلی‌زاده همچنین از برخورد یک دستگاه پیکان وانت با پرشیا در کیلومتر 12 جلفا مرند در ساعت 12:50 ظهر امروز خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر در دم جان باخت و 2 نفر دیگر توسط تکنسین های پایگاههای جلفا و هادی شهر به بیمارستان ساجدی هادی شهر منتقل شدند.
 
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان ادامه داد: یکی از مصدومان این سانحه رانندگی نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.
اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------