قتل به خاطر "نگاه چپ"



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار حوادث - پایان 20 روز زندگی مخفیانه قاتل جوان/قتل به خاطر "نگاه چپ"

عامل قتل جوان 22 ساله دزفولی پس از 20 روز مخفی شدن در شهر‌های مختلف با هوشمندی و زکاوت پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در خرداد ماه سال جاری شهروندی از طریق سامانه پلیسی 110 خبری مبنی بر کشف جسد جوانی 23 ساله را به ماموران اتنتظامی گزارش داد.
 
سرهنگ "چنداز" تصریح کرد: به دنبال این خبر با حضور ماموران انتظامی به محل مشاهده شد، جوانی 23 ساله در حالی که از چندین ناحیه از بدن دچار خونریزی شدید شده جان خود را از دست داده ، لذا با انجام معاینات اولیه پلیس آگاهی و پزشکی قانونی علت قتل اصابت شئ نوک تیز به سینه و شکم مقتول گزارش شد.
 
وی ادامه داد: در حین بررسی‌های کارآگاهان جوانی به نام "ناصر" با مراجعه به ماموران عامل قتل را معرفی و اظهار داشت: در زمان حادثه وی به همراه دوست خود(مقتول) مشغول قدم زدن در خیابان بودند که دو نفر جوان با آن ها مشاجره لفظی کرده و در ادامه هر دو نفر آن‌ها با چاقو به سمت آنان حمله ور شدند و در ادامه با وارد کردن یک ضربه چاقو به گردن "ناصر" و چند ضربه  به سینه و شکم دوستش(مقتول) متواری شدند.
 
فرمانده انتظامی دزفول گفت: اظهارات دوست مقتول و چهره‌نگاری های تخصصی ماموران آگاهی همدست قاتل فراری شناسایی و با دستگیری وی گره اصلی پرونده قتل گشوده شد.

وی افزود: با شناسایی قاتل اقدامات گسترده ای از سوی ماموران انتظامی آغاز شد و پس از 20 روز تلاش سرانجام مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و در اقدامی ماموران او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
 
گفتنی است، قاتل 24 ساله در اظهارات خود با اعتراف صریح به قتل گفت: یک نگاه چپ،‌ درگیری لفظی و غرور بیجا این قتل را رقم زد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------