آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

مرگ 2 چاه کن آذربایجانی در اعماق چاه



اخبار حوادث - مرگ 2 چاه کن آذربایجانی در اعماق چاه

به گفته شاهدان، این دو نفر بعد از حفر چاه به آب دست پیدا کرده بودند و فشار آب موجب ریزش دیواره چاه شده و این دو کارگر را زیر آوار مدفون کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی خبر داد: بر اثر ریزش دیواره چاه، 2 چاه کن در زیر آوار مدفون شدند.

حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در پی گزارش ریزش چاه در روستای ”خواجه عبدل هروی" در نزدیکی تبریز، در ساعت 11:20 صبح روز گذشته، 6تیر، عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: به گفته شاهدان، این دو نفر بعد از حفر چاه به آب دست پیدا کرده بودند و فشار آب موجب ریزش دیواره چاه شده و این دو کارگر را زیر آوار مدفون کرد.

وی گفت:بعد از 2 ساعت تلاش، عوامل آتش‌نشانی حاضر در صحنه موفق به رهاسازی اجساد از زیر آوار شدند و مرگ کارگر 50 و 30 ساله توسط تکنسین‌های اورژانس 115 حاضر در صحنه تائید شد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی تعداد فوت شدگان ناشی از حوادث کار، ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان در سال گذشته را 82 نفر اعلام کرده و یادآور شده بود که این رقم نسبت به سال 91 بیش از 12 درصد افزایش نشان می‌داد.

بهرام صمدی‌راد پیش از این به ایسنا گفته بود: سقوط از بلندی بیشترین و پس از آن اصابت جسم سخت، برق گرفتگی و سوختگی در رده‌های بعدی علت فوت در حوادث کاری استان بوده است.
اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------