جزئیات قتل عام شبانه خانواده 5 نفره در سیستان و بلوچستان



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - جزئیات قتل عام شبانه خانواده 5 نفره در سیستان و بلوچستان

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان متهمانی که اقدام به قتل اعضای یک خانواده 5 نفره کرده بودند، طی عملیاتی دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع اعضای 5 نفره یک خانواده در 18 اردبیهشت ماه امسال در شهرستان دلگان، با توجه به اهمیت موضوع مراتب به طور وی‍ژه و با تشکیل یک اکیپ تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان پس از روز‌ها تلاش یکی از مظنونان جنایت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.
 
وی افزود: متهمان ابتدا منکر جنایت می‌شود ولی با رویارویی با مدارک و مستندات پلیس لب به سخن گشوده و قتل اعضای خانواده را با همکاری دو نفر دیگر که در یکی از شهرستان‌های استان‌های همجوار مخفی شده‌اند،‌ اعتراف می‌کند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان مورد نظر اعزام و دو متهم دیگر را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پایگاه پلیس آگاهی دلگان منتقل می‌کنند.
 
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: متهمان در تحقیقات خود بیان داشتند که به علت اختلافات خانوادگی با مقتولان تصمیم به قتل آنان گرفتند و پس از تهیه یک قبضه سلاح غیر مجاز شبانه وارد خانه آنان شده و اقدام به قتل تمامی اعضای خانواده کردند و سپس از محل متواری شدند.
 
قربان زاده خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مقام قضایی منتقل شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------